Новини

Вінниця лідирує за кількістю послуг у "прозорих офісах"

9 лютого 2021, 09:05

Наразі ЦНАПи надають 584 послуги різного напрямку.

Як розповіла радіо "Місто над Бугом" директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук, нині в режимі онлайн можна отримати 38 послуг,  які надає виконавчий комітет Вінницької міської ради. Найпопулярніші – видача довідок та запитів. Онлайн можна замовити оформлення ФОП і ТОВ, допомогу при народженні дитини, будівельні послуги, архівні довідки, документи, пов'язані із земельними, містобудівними та архітектурними питаннями тощо. Також понад 100 послуг вінничани можуть отримати онлайн  через офіційні сайти державних органів.

"На сьогоднішній день центри надання адміністративних послуг надають 584 послуги. Ми залишаємось лідерами в Україні за кількістю послуг, які надаються. Послуги надаються як виконавчого комітету міської ради, так і державних установ, органів та організацій. Ми співпрацюємо з облдержадміністрацією. Також можна скористатись нашими онлайн-сервісами і замовити 36 послуг виконавчого комітету через систему онлайн. Для цього необхідно зареєструватись в "Персональному кабінеті" на зовнішньому сайті Вінницької міської ради. Також більше ніж 100 послуг можна отримати в режимі онлайн - а саме послуг в державних органах. Для цього необхідно реєструватись на відповідних сайтах міністерств", - розповіла Ірина Копчук.

З початку цього року приєднані до Вінниці села також мають власні "прозорі офіси". У селі Вінницькі Хутори, Писарівка, Стадниця, Малі Крушлинці, Десна уже  облаштовано віддалені робочі місця, а у інших приєднаних селах, Гавришівці та Великих Крушлинцях, такі віддалені робочі місця адміністраторів Прозорих офісів з'являться незабаром. Тут мешканці можуть отримувати "бонусні" соціальні послуги, які раніше були доступними лише для вінничан. Зокрема матеріальну допомогу в рамках програми "Вінничани важливі".

"Працюємо на сьогодні над облаштуванням віддалених робочих місць у двох старостинських округах, які приєднались до нашої громади. На 4 пунктах будуть розташовані робочі місця наших адміністраторів, які будуть надавати послуги з реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання. А також дуже популярна і затребувана послуга - "ЄМалятко". Робимо ми це для того, щоб мешканці приєднаних територій не мали необхідності їхати у Вінницю, а могли отримати найбільш популярні послуги на місцях. Їх кількість з часом буде збільшена", - додала Ірина Копчук.

Нагадаємо, що у зв’язку з пандемією COVID-19 Прозорі офіси міста приймають вінничан лише за попереднім записом. А також низку послуг можна замовити онлайн в Персональному кабінеті. Також Ірина Копчук додала, що у Прозорих офісів міста змінилися контактні номери телефонів. Тому вінничанам, які планують звернутися до Прозорих офісів за отриманням адміністративних послуг,  варто звернути на це увагу. Перелік нових номерів  вінницьких Прозорих офісів опублікували на сайті міської ради. Телефон кол-центру - 65-50-50, за яким проводиться попередній запис до прозорого офісу, залишився незмінним.  

Поділитися :