Новини

"Вінницяобленерго" оголосило новий конкурс "Сучасний споживач - 2021"

23 лютого 2021, 10:25

Переможці отримають шість смартфонів та планшет.

Як ідеться на фейсбук-сторінці АТ "Вінницяобленерго", новий конкурс для побутових споживачів "Сучасний споживач - 2021" аналогічний торішньому "Найсумлінніший споживач-2020". Так само як і минулого року, конкурс триватиме впродовж трьох місяців (з 1 березня і до 31 травня) зі щомісячним підбиванням підсумків до 15 числа наступного місяця, визначенням методом жеребкування переможців, а також врученням їм винагород.

Серед кандидатів на перемогу щомісяця розігруватиметься 2 призи – смартфони. Один з них присуджуватиметься учаснику, який вперше передав покази через сервіси VIBER або TELEGRAM. Другий – учаснику, який скористався цими сервісами протягом трьох поспіль місяців до місяця, коли проводився відбір кандидатів. У фіналі конкурсу серед всіх учасників, які були визнані протягом терміну дії конкурсу, окрім власників смартфонів, розігруватиметься планшет.   

Учасником нашого конкурсу може стати кожен з Вас, якщо: 

- маєте укладений з обленерго Договір споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії або акцептовану Заяву приєднання;

- передаєте покази свого електролічильника та їх фото через месенджери VIBER або TELEGRAM у чітко встановлений період (за два дні до кінця розрахункового місяця по третій день наступного за розрахунковим місяця);

- не маєте за особовим рахунком фактів порушень вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, в т.ч. розкрадань електроенергії, - повідомили організатори.

На усіх етапах розіграшу призів проводитиметься онлайн-трансляція для підтвердження достовірності та прозорості проведення конкурсу. Нагородження переможців із врученням їм винагород і подяк "Сучасний споживач - 2021" проводитимуть керівники компанії.

Додамо, що за наказом обленерго, конкурс вирішено провести з метою сприяння збільшенню кількості переданих показів лічильників електроенергії побутовими споживачами з використанням сервісів Viber i Telegram, а також зменшення скарг від споживачів на недостовірність показів, підвищення рівня ефективності збутової роботи.

Поділитися :