"Гість програми Анатолій Вовнянко - експерт в авіагалузі , колишній заступник головного конструктора ДП ""Антонов"", провідний конструктор легендарних Ан-124 ""Руслан"" та Ан-225 ""Мрія"". 27 лютого 2022 року, в результаті повітряної атаки російських окупантів на летовище Гостомель під Києвом був спалений легендарний літак Ан-225 ""Мрія"", який свого часу встановив 240 світових рекордів з вантажних авіаперевезень Створена в кінці 1980-х конструкторським бюро видатного українського авіаконструктора Олега Антонова «Мрія» – візитна картка України і найбільший літак у світі за всю історію.. «Антонов» має другу «Мрію», готову на 60%..Чи будуть відновлювати літак ? Які є складнощі? Якби легендарний літак був своєчасно збережений, він міг би зараз стати у пригоді ЗСУ для перевезення військово-технічної допомоги союзників з Америки в Європу – наприклад, тих же БМП Bradley вагою 20 тонн. Насправді добудова другої «Мрії» обійдеться в $250–300 млн. Інша справа, чи є в такому рішені економічна доцільність. Весь парк «Авіаліній Антонова» з урахуванням «Мрії» генерує близько $30 млн прибутку – з такими фінансовими показниками це неокупна інвестиція. Про літак «Мрія», про майбутнє української авіації говоримо з Анатолієм Вовнянко – експертом в авіагалузі , колишнім заступником головного конструктора ДП ""Антонов"", провідним конструктором легендарних Ан-124 ""Руслан"" та Ан-225 ""Мрія"".