У складні часи військового сьогодення освітяни належну увагу приділяють як навчально-виховному процесу, так і психологічному стану дітей.
Педагогам важливо знати, яким чином слід спілкуватися із дітьми, підлітками, відчувати їх психологічний стан в сенсі сприйняття нашої «воєнної» дійсності. Які головні ризики в психоемоційній поведінці дітей можна визначити як такі, що потребують найпершої уваги?; як зберегти психологічне здоров'я як дітей, так і вчителів? Про те, яким чином цю роботу налагоджено у Вінницькій школі «Дельфін» розповів її директор, депутат Вінницької міської ради Андрій Піжевський.
«Сьогодні у навчально-виховному процесі певним чином зміщено деякі акценти: якщо до повномасштабного вторгнення максимум уваги приділяли освітній, то сьогодні не менш важливими аспектами стали національно-патріотичне виховання, волонтерство (діти працюють на допомогу ЗСУ, формують «гуманітарну допомогу», збирають кошти та плетуть захисні сітки)… Наші вихованці значно подорослішали, вони стали більш відповідальними, й усіма своїми діями демонструють підтримку української армії» - сказав в етері проекту «Рефлекторія» Андрій Піжевський.
Також пан Андрій розповів про діяльність Міжрегіонального гуманітарного штабу, активістом якого він є, про нові проекти та аспекти їх реалізації.
Вагомою також є підтримка внутрішньо переміщених осіб, їх родин, а, особливо – дітей: деякі із них здобувають освіту в школі «Дельфін». Планується активний набір і на наступний навчальний рік.