Новини

Програму розвитку туризму міської ОТГ на 2021-2023 роки схвалили у Вінниці

30 жовтня 2020, 15:05

Її мета сформувати конкурентоспроможний туристичний продукт Вінниці та відновити потік туристів до міста. Це дасть можливість додатково наповнювати міський бюджет. 

Як повідомили на сайті міської ради, сьогодні під час проведення засідання сесії було схвалено Програму розвитку туризму Вінницької міської ОТГ на 2021-2023 роки. Це перша з цільових програм, через які відбуватиметься реалізація Стратегії розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року. 

Протягом кількох місяців програмний документ розробляв департамент маркетингу міста та туризму міської ради. Однією із основних складових процесу планування програми була обов'язкова участь в її формуванні всіх активних та зацікавлених представників громади. Тому у вересні пройшли громадські обговорення проєкту цього документу, до яких міг долучитися кожен охочий вінничанин. Документ був схвалений на засіданні Туристичної ради при міському голові.

Метою програми є формування конкурентоспроможного туристичного продукту Вінницької міської ОТГ, відновлення туристичних потоків, а також перетворення галузі туризму у стабільне і вагоме джерело надходжень міського бюджету шляхом залучення інвестицій та збільшення кількості зайнятих у галузі. Цієї мети прагнуть досягти як муніципальними, так і ґрантовими та приватними інвестиціями.

Зацікавленими сторонами у створенні та реалізації цієї програми є органи місцевого самоврядування, інститути громадянського суспільства, мешканці Вінницької міської об'єднаної територіальної громади, інвестори, бізнес, зокрема сфери гостинності, туристичні оператори та гіди.

«Попри карантинні обмеження та економічні виклики туристичні дестинації продовжують свою боротьбу за кожного відвідувача - звісно ж, прагнучи максимальної безпеки та комфорту. Ми бачимо, що звички українців подорожувати змінюються, і перед вінницькою громадою постає багато нових шансів та викликів у привабленні туристів. Однозначно потребує підсилення наповнення наших музеїв та атракцій, розвиток рекреаційних зон (зокрема, поблизу водойм) та просування локальних гастробрендів. Усе це може стати новим магнітом для тих, хто шукає відпочинку в зручній доступності.", - зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму ВМР Олександр Вешелені.

Поділитися :