Цей електронний сервіс створює рівні можливості – дає змогу звертатись до відділу оперативного реагування людям із порушенням слуху та мовлення. Користування чатом легке і доступне. Підключитись до нього можна як з комп’ютера, так і з телефона.
Як інформують у міській раді, онлайн-чат спілкування з вінничанами у «Цілодобовій варті» діє вже 9 років. Його переваги цьогоріч уже оцінили 339 містян, а це у 5 разів більше, ніж за весь попередній рік.
Як розповіли у «Цілодобовій варті», найчастіше питання стосувалися аварійних вимкнень електропостачання, благоустрою територій, роботи громадського транспорту, закладів освіти, охорони здоров’я, соціальної сфери тощо.
«Вінничани користуються різними каналами комунікації із відділом «Цілодобова варта». Найзатребуваніші – телефонні лінії. На них припадає майже 90% усіх звернень. Але трапляються ситуації, коли у людини відсутня можливість зателефонувати або ж вона має вади слуху чи мовлення – тоді у нагоді стає онлайн-чат. У ньому можна залишити текст повідомлення про аварійну ситуацію на мережах, проконсультуватись, терміново дізнатися потрібну інформацію чи поставити запитання. Оператори служби працюють 24/7 і відповідають миттєво», – зазначила начальниця відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Антоніна Іващук.
Щоб скористатися послугами чату, потрібно лише перейти за посиланням https://www.vmr.gov.ua/1560 та натиснути кнопку в нижньому правому куті. Після цих дій з’явиться вікно, в якому під’єднають до оператора служби. За бажанням, до тексту можна додати фото чи відео.
Фото: Вінницька міська рада