На базі загальноосвітньої гімназії №24 ГО "Вінниця ДАУН СИНДРОМ" реалізують новий проєкт для дітей з особливими освітніми потребами.
Як повідомляють на сайті Вінницької міської ради, метою простору є включення дітей в активне соціальне життя після закінчення школи. Задля цього використовуватимуть нову програму, яку адаптовали від спеціальної освіти «Радість» проєкту «Перспектива 21\3» та НУШ.
У пілотному проєкті діти з особливими освітніми потребами тричі на тиждень проходять групові заняття з математики, української мови та читання за спеціальною програмою «Радість». Як зазначають організатори проєкту, не зважаючи на те, що проєкт започаткований трохи більше місяця, дітки показують хороші результати.
"Днями відбулось відкриття мультифункціонального простору «Різні можливості — рівні права» — пілотний проєкт, який був підтриманий Вінницькою міською радою за ініціативи громадської організації. Такий простір створений для дітей, які навчаються в різних школах Вінниці, для того аби діти адаптувалися, зрозуміти, що ми різні, але все ж рівні. Соціалізація дітей - це важливо в межах загальноосвітніх шкіл", - каже керівниця проєкту Наталя Косніцька.
Приміщення під освітній простір організації виділила міська рада, яка разом з благодійниками також допомогла з ремонтом.
Директорка департаменту освіти міської ради Оксана Яценко заначила, що немаловажливою складовою безперебійного формату навчання слугує те, що приміщення знаходиться укритті. Це дає змогу продовжувати заняття навіть під час повітряної тривоги.
"У програмі беруть участь всі діти з порушеннями ментального розвитку. Вони навчаються на інклюзивній формі у закладах освіти. Отже, створення такого проєкту має на меті – допомогти дітям з порушеннями ментального розвитку здобути соціальні навички, які після закінчення школи, вони зможуть використати для здобуття майбутньої професії", - додає пані Оксана.
Фото: Вінницька міська рада