Вони вже працюють за маршрутами №1 «Лугова– ВПЗ» та №10 «Вишенька – Гетьмана Мазепи». У такий спосіб місто продовжує оновлювати рухомий склад тролейбусного парку.
Як зазначається на сайті Вінницької міської ради, тролейбусів ЗІУ-9 на маршрутах міста стає менше, а нового сучасного та інклюзивного транспорту, такого як Solaris та VinLine, курсує все більше.
Кузов тролейбуса має сучасну систему вентиляції та опалення, зручні, м’які сидіння, місця для людей на кріслах колісних, або ж батьків з дитячими візочками.
«Силами працівників ВТК проводиться крупновузлова збірка: компанія закуповує кузови, систему струмознімання, батареї, додатково встановлюється система електронної оплати проїзду, інформаційна система», – зазначає директор департаменту транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради Андрій Сорокін.
Цьогоріч Вінницька транспортна компанія випустила на маршрути 7 VinLine.
«Наша головна мета – збільшувати кількість низькопідлогового транспорту для комфорту пасажирів, які курсують нашим містом. Так, понад 80 % тролейбусів загального випуску – доступні та інклюзивні», – додає Андрій Сорокін.
Появу нових тролейбусів на маршрутах відзначають пасажири. Увагу звертають буквально на все: зручне сполучення та модернізованість салону.
«Завжди приємно їхати на транспорті, який роблять у твоєму місті, адже це одна з родзинок Вінниці. Майстри, які збирають ці тролейбуси, мають роботу, а ми – чим діставатися на свою, аби піднімати економіку міста та країни. Наш транспорт у місті взагалі гарний та естетичний – що тролейбус, що трамвай. Тут комфортні сидіння, є за що триматися. Чистенько. А ще тролейбуси прибувають на зупинки чітко за графіком – це супер», – каже пасажирка Діана.
Створювати комфортні умови для пересування громадським транспортом мешканців міста – серед основних напрямків роботи департаменту транспорту та міської мобільності міської ради.
Загалом вже 31 VinLine вийшов з конвеєру транспортної компанії. 22 з них – з автономним ходом. Тобто можуть продовжувати рух без електроструму впродовж 20 кілометрів. А це необхідно в тих мікрорайонах, де немає контактної мережі, але є потреба в додатковому транспорті.
Фото: Вінницька міська рада