На відміну від класичних «лежачих поліцейських» - в «подушки» м’яка дія на підвіску авто. На неї машина заїжджає тільки однією стороною.
Як зазначається на сайті Вінницької міської ради, у Вінниці ділянки доріг, де є підвищена небезпека, продовжують облаштовувати сучасними пристроями заспокоєння дорожнього руху.
«Ми активно працюємо в напрямку створення безпечних умов для усіх учасників дорожнього руху у Вінницькій громаді шляхом встановлення дорожніх пагорбів. Маємо напрацьований фахівцями перелік ділянок: аварійно-небезпечних та поряд із закладами освіти. Починаючи з 2023 року, ці пристрої ефективно показали себе в дії. Тому їхня кількість буде збільшуватись і надалі», - каже директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
Аналогічні конструкції вже понад рік спонукають водіїв пригальмувати перед ділянками, де знижена видимість, пішими переходами, або ж поряд зі школою чи дитячим садочком.
«Берлінські подушки», які днями встановлені по вулиці О. Антонова, новішого зразка за попередні та мають пілотне застосування.
«Раніше ми використовували ті, що виготовлені в м. Бориспіль. А нові - виготовлені в м. Дубно за польським зразком та пройшли сертифікацію на використання в Європі. Вони краще сприймаються візуально, тому що мають яскравіше забарвлення. А ще в них поліпшений коефіцієнт щеплення завдяки рельєфній поверхні. Перед місцями, де вони встановлені, є попереджувальні знаки про пагорб «збавлення швидкості 30 км/год», - розповідає директор ТОВ «СМЕД ОДР» Сергій Чернов.
Він додав, що ці конструкції прийшли на зміну засобам заспокоєння руху, так званим «лежачим поліцейським». Оскільки змінились державні стандарти, тож, їх виключили. Дорожні пагорби показали себе якісніше в плані безпеки.
Це не лише безпека для пішоходів. На відміну від класичних «лежачих поліцейських», як і годиться «подушці» - в неї м’яка дія на підвіску авто. На неї машина заїжджає тільки однією стороною. Вони не впливають на рух громадського транспорту, або екстрені служби, цей транспорт може пропускати її між колесами, не наїжджаючи на них.
Фото: Вінницька міська рада