У випадку аварійних ситуацій люди, які мають доступ до системи, отримують миттєве сповіщення на телефон чи комп’ютер.
Як ідеться на фейсбук-сторінці Вінницької міської ради, цьогоріч у 6 багатоповерхівках міста встановили системи контролю параметрів послуг, 2019 року такими пристроями обладнали 9 житлових будинків. Ці системи дозволяють в автоматичному режимі контролювати та фіксувати параметри послуг, які отримують мешканці.
Так, якщо відбувається збій, повідомлення відразу надходять до управляючих компаній, на Цілодобову варту та до департаменту житлового господарства. У випадку аварійних ситуацій людям, які мають доступ до системи, приходять сповіщення на телефон чи комп’ютер. Вони бачать, який тиск у трубопроводах, яка температура теплоносія чи нагрітої води, чи є електроенергія взагалі, чи немає витоків у будь-яких приміщеннях.
"Датчики встановлюють у підвалах будинків. Систему підключено до хмарного сервера, який дозволяє зберігати дані протягом трьох місяців та відображати систему контролю у вигляді графіків. Дані оновлюються щохвилини. Про проблему надходять повідомлення до Цілодобової варти, яка має доступ до цієї системи, та до управляючої компанії. Повідомлення надходять і на телефон голови ОСББ або ж диспетчеру управлінської компанії. Це все робиться для того, аби швидко відреагувати та локалізувати ту чи іншу проблему і відправити на місце аварійну бригаду. Систему контролю параметрів облаштовуємо на умовах співфінансування, де 70% - кошти міського бюджету і 30% - кошти мешканців", - розповів директор департаменту житлового господарства Роман Фурман.