Такий ремонт зазвичай виконують взимку, щоб запобігти руйнуванню асфальтного покриття через опади та перепади температур.
Як повідомляють у департаменті комунального господарства та благоустрою ВМР, низькі температури не дозволяють комунальникам працювати з гарячими асфальто-бетонними сумішами. Щоб утримувати дороги в належному стані, ремонтні бригади використовують холодний асфальтобетон та спецтехніку – рециклери.
"Спершу готуємо ділянку до асфальтування. Просадку в дорожньому покритті чи вибоїну прочищаємо від бруду. Потім за допомогою газових горілок випарюємо залишки води і заразом розігріваємо основу ремонтної карти. Підготовлену карту обробляємо бітумом – матеріал, який фактично "склеює" існуючий асфальт з тим, що буде укладатися далі", - коментують у департаменті.
Наразі за допомогою “холодного асфальтування” відновлено вже понад 400 м2 покриття в місцях аварійних ділянок на 48 вулицях міста.
Фото: Департамент комунального господарства та благоустрою ВМР