У роботі надихалися не тільки культурною спадщиною та ландшафтами Вінниці, а й досвідом таких міст, як Лондон, та Нью-Йорк.
Як повідомляють у міській раді, для Вінниці фахівці розробили комплексну концепцію сучасної туристичної навігації міста. Вона включає нові вказівники, інформаційні пілони з мапами та інформаційні таблички, розроблені в стилістиці бренду Вінниці.
Нову концепцію ще наприкінці 2021 року розробила компанія «MoreInfo» на замовлення департаменту маркетингу та туризму Вінницької міської ради. Її мали презентувати на початку нового туристичного сезону зі встановленням перших тестових елементів, але через повномасштабне вторгнення росії подію довелося відтермінувати. Відтак концепцію презентували 10 листопада на засіданні Туристичної ради при Вінницькому міському голові.
З концепцією можна ознайомитися за посиланням. Це цілісний архітектурно-урбаністичний дороговказ, який пропонує єдину логіку розміщення та візуальну лінійку елементів туристичної навігації: табличок, пілонів та вказівників.
Нагадаємо, що першим кроком до вдосконалення туристичної навігації у Вінниці стали багатомовні інформаційні таблички з QR-кодами, NFC-мітками, аудіогідом та шрифтом Брайля, які з’явилися у 2019 році. Їх також розробляла команда «Moreinfo», і наразі таких у місті 20:
За три роки кількість сканувань цих елементів перевищила 7500 разів. Весь список – за посиланням.
Нова навігація передбачає розширення лінійки додатковими елементами:
Пілони з нержавіючої сталі пропонується взяти за основу для міської навігації, а дерев’яні – для парково-рекреаційної. Інформація на них буде розміщена українською та англійською мовами, а також з QR-кодом та декоративний елемент в нижній частині з гравіюванням у вигляді мапи Вінниці.
«При прогулянці містом ми виявили багато елементів із нержавіючої сталі. Це виглядає симпатично, привертає увагу, але не перетягує її біля визначних пам'яток. За основу кольорів взяли поєднання з брендбука, яке поширене у Вінниці – помаранчевий та синій. Більшість табличок і станцій велопрокату вже виконані у цій гамі", – розповів засновник проєкту “Moreinfo” Михайло Дьомшин.
Олександр Вешелені наголосив, що фізично втілити проєкт місто зможе лише з відновленням фінансування подібних видатків у мирний час, певними логічними етапами – від пілонів на найбільш людних площах (Європейська, Ліверпуль, Калічанська та ін.) до нових вказівників з більшою кількістю лопастей.
"Елементи попередньої навігації мають помітний ступінь зносу, і замість постійного обслуговування їх доцільніше замінити на більш надійні та довготривалі, саме тому для концепції обрано нові матеріали. Важливо, щоб усі елементи навігації “грали” за єдиними правилами, підпорядкованими візуальному стилю Вінниці. Однак у планах хочемо залишити один стовп для історії, адже це були перші туристичні вказівники в місті і на свій час їх сприйняли досить позитивно", – наголошує Олександр Вешелені.
Учасники Туристичної ради обговорили підсумки роботи в умовах воєнного часу.
"Новостворений Офіс туризму Вінниці, у безпрецедентний час викликів зумів налагодити з гідами насичену екскурсійну діяльність та соціальну адаптацію ВПО, а також підтримати локальних майстрів хендмейду через платформу BYVI. Ми відновили роботу Музею марки і продовжуємо заходи зі створення Музею Вінниці та оновлення Музею Коцюбинського. Зовсім небагато робіт залишилося по реконструкції справжнього магніту для вінничан і туристів – Туристичного хабу Visit Vinnytsia, біля якого має запрацювати також цілодобовий цифровий кіоск. На жаль, реалії воєнного часу змушують нас призупиняти фінансування таких масштабних проєктів, але всі наші плани будуть обов’язково втілені в майбутньому, адже вони є стратегічно важливими для громади", - відзначив заступник міського голови Андрій Очеретний