Результати стануть основою для створення майбутньої маркетингової стратегії.
Як повідомляють на сайті міської ради, анкетування триватиме до 27 вересня в онлайн- та офлайн-режимах. Запитання стосуються визначних місць та особистостей, улюблених локацій для відпочинку, туристичного та бізнес-потенціалу, а також впізнаваності бренду Вінниці та її продуктів.
Пройти опитування вінничани можуть за посиланням, а також на локації "Гостинна Вінниця" (біля площі Ліверпуль) 11 вересня у рамках святкування Дня міста. Опитування дасть змогу краще зрозуміти членів територіальної громади, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, впровадити нові інструменти для просування бренду міста.
Нагадаємо, у 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста. Це дозволило збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі, залучивши більшу кількість інвесторів та туристів. Згодом дієвий маркетинг громади був визначений ціллю нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року – Стратегії 3.0.