З 21 жовтня визначатимуть рівень обізнаності українців поза межами області про товари та послуги, які виробляються та надаються у Вінниці, а також про культурні події міста.
Як інформують на сайті міськради у рамках розробки нової маркетингової стратегії, у вересні цього року розпочався комплекс досліджень, які допоможуть у плануванні комунікації та промоції Вінниці на різні аудиторії в наступні роки.
Місто над Бугом раніше повідомляло про опитування вінничан щодо особливостей сприйняття ними свого міста. Його результати планують оприлюднити у листопаді. Вони допоможуть зрозуміти, наскільки містяни люблять Вінницю та готові розповідати про неї людям з інших регіонів. Також на завершальному етапі маркетингове дослідження туристичної привабливості «Міста ідей», яке покаже динаміку вражень і поведінки туристів у порівнянні з допандемічним 2019 роком.
Нове опитування дасть змогу краще зрозуміти запити потенційних та теперішніх відвідувачів, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, а також обрати дієві інструменти просування бренду міста.
Заповнити опитувальник можна за посиланням тут.
Результати опитування будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як в Україні, так і за її межами.