У Вінницькій транспортній компанії постійно працюють над покращенням якості послуг, які надають працівники служби контролю. А тих, на кого надходить кілька скарг – звільняють.
У соціальних мережах з’являються дописи вінничан, у яких вони скаржаться на зухвалу поведінку контролерів в міському транспорті. Зокрема, на підвищений тон розмови з пасажирами та використання нецензурних слів при спілкуванні. Прокоментувати ситуацію наші кореспонденти попросили Михайла Луценка, директора Вінницької транспортної компанії. Він пояснив, що над покращенням послуг, які надають працівники служби контролю ВТК постійно працюють.
«Ми проводимо роботи, днями збирали всіх контролерів, пояснювали їм толерантність поведінки при виконанні своїх обов’язків, про терпимість до пасажирів. Але ж є і різна категорія пасажирів, тому тут потрібно знаходити золоту середину. Але те, що вони повинні бути толерантні, і те, що вони повинні ввічливо звертатись і відповідно проводити свою роботу - це однозначно» - розповів Михайло Луценко.
Є певна категорія пасажирів, які ухиляються від сплати проїзду, придумуючи різні методи. Зокрема, намагаються сплатити за проїзд заблокованою банківською карткою. При цьому запевняють контролерів, що це збій роботи валідаторів. Такі ситуації значно ускладнюють роботу працівників служби контролю, - додав директор ВТК.
На підприємстві запевняють, що якщо на контролера накопичуються скарги - його звільняють. Водночас Михайло Луценко звернувся до пасажирів вінницького громадського транспорту з проханням сплачувати за проїзд на початку поїздки та не створювати конфліктних ситуацій під час перевірки службою контролю.
«Все-таки треба розуміти, що зайшовши у транспортний засіб, потрібно оплачувати проїзд, а відповідно якщо пільгові категорії, то відмічати свою поїздку для того, щоб був облік категорій пасажирів, які користуються транспортом» - пояснив Михайло Луценко
Фото: vinbazar