Новини

Працівники "Цілодобової варти" 24/7 на зв’язку з вінничанами

30 грудня 2022, 14:50

6 операторів за добу опрацьовують до півтори тисячі дзвінків, а то й більше. На кожній зміні також є фахівець, який має психологічну освіту, тож за потреби може надати відповідну допомогу.

Як повідомляють на сайті міської ради, про роботу відділу оперативного реагування, наскільки вона змінилася з початком повномасштабної війни розповіла очільниця "Цілодобової варти" Антоніна Іващук.

"Наша робота вимагає колосальних сил, адже ми, без перебільшення, тримаємо руку на пульсі життєдіяльності міста. До нас звертаються переважно, коли щось турбує чи не влаштовує. Всім потрібно надати конкретну інформацію, пояснити, що відбувається. Наше завдання дати людині відчуття надійного тилу, де про неї дбає ефективна команда міста. Коли вдається розрадити та допомогти — це, мабуть, і є те, що додає енергії та натхнення всім нам продовжувати працювати", — каже пані Антоніна. 

Антоніна Іващук розповідає про роботу «Цілодобової варти» після повномасштабного вторгнення: тоді працівники відчували, наскільки їхня робота є потрібною для людей, котрі були пригнічені та налякані війною.

"Від початку війни ми перейшли на посилений режим роботи. Згодом у діяльності з’явився ще один напрям — допомога переселенцям. У Вінниці була створена база з житлом і ми надавали людям інформацію про вільні місця, куди звернутись, кому телефонувати. Хтось проїздив наше місто транзитом — зупинявся на день-два, хтось — вирішував залишитись на довше, але всіх необхідно було поселити, дати можливість оговтатись, На жаль, війна ще триває, тож ми продовжуємо допомагати людям, які шукають прихистку у нашому місті", — згадує очільниця.

І це не єдине, чим вперше довелось опікуватись відділу, продовжує Антоніна Ващук.

"Чимало запитань, із якими до нас почали звертатись люди, стосувались продуктових наборів та матеріальної допомоги. Тож, ми й їх взяли у роботу", — додала вона.

Пані Антоніна розповідає, з якими турботами найчастіше до "Цілодобової Варти" звертаються.

"Це питання щодо діяльності комунальних служб, вони становлять до 80 % усіх звернень. Робота транспорту, благоустрій, газ, світло, вода, тепло Звичайно зараз найбільше дзвінків через відключення електрики, оскільки внаслідок цього зупиняються також станції підкачки води, котельні. Доводиться пояснювати вінничанам, розповідати куди звертатися", — говорить Антоніна Іващук. 

За її словами, 6 операторів за добу опрацьовують до півтори тисячі дзвінків, а то й більше. На кожній зміні також є фахівець, який має психологічну освіту, тож за потреби може надати відповідну допомогу.

"Ми на зв’язку з вінничанами 24/7. Запитуєте: «Чи складно?», — звичайно, але й відповідально, і почесно водночас. Тут можна відчути чим живе місто та його мешканці.  Вінничани незламні, сильні духом і, завжди готові прийти на допомогу. Прикладом, події 14 липня, коли до «Цілодобової варти» телефонували десятки містян, щоб надати житло та все необхідне постраждалим від ракетних ударів. У такі моменти серце переповнює гордість, а душу — віра в нашу Перемогу. Залишайтеся такими ж чуйними та згуртованими. З Новоріччям Вас, рідні!" — каже Антоніна Іващук. 

Поділитися :