Новини

Сергій Моргунов: пріоритет на 2021 рік з розвитку Вінницької громади - підтримка сфери маркетингу і туризму

15 січня 2021, 09:17

Цьогоріч у Вінниці планують створення інноваційного туристичного хабу, а також початок будівництва І черги заводу компанії HEAD - світового лідера з виробництва спортивного спорядження.

Як повідомив на своїй сторінці у Фейсбук міський голова Сергій Моргунов, у Вінниці, попри виклики пандемії, триває спільна з бізнесом та громадськістю  робота над брендингом міста та його промоцією. Так, за підсумками 2020 року, цілі Маркетингової стратегії Вінниці реалізовані на 91%.

За цей час вдалось прийняти Стратегію розвитку туризму до 2030 року; розробити перший в Україні стандарт гостинності; випустити туристичний путівник; встановити нову туристичну навігацію у середмісті; затвердити брендбук "Візуалізація бренду міста Вінниці" та започаткувати співпрацю з французьким Діжоном у сфері гастротуризму.

Також у Вінниці відкрилась унікальна виставка колекцій і мініатюр - з найбільшим рухомим макетом міста серед українських музеїв.

"Пандемія, звичайно, обмежила міжнародну співпрацю, проте контакти з нашими закордонними друзями ми тримаємо і онлайн. Вінницю знають і про неї говорять. І важливо зміцнювати сильні позиції Вінниці як міста ідей, яке привабливе для мешканців, бізнесу, туристів", - зауважив Сергій Моргунов.

Підтримка сфери маркетингу і туризму продовжиться і цьогоріч. Так, планується початок реконструкції приміщення на вул. Соборній під створення інноваційного туристичного хабу. Також стартує будівництво І черги заводу компанії HEAD, яка є світовим лідером з виробництва спортивного спорядження.

"Позитивний імідж міста - це конкурентна перевага, яка дозволяє не тільки залучити більше туристів, а й пожвавити економічну та ділову активність", - наголосив Сергій Моргунов.

Поділитися :