Цей підрозділ керує усім транспортом на маршруті.
У центральному пункті працює чотири диспетчери. Вони ж опрацьовують усі скарги, звернення та побажання містян. Про це повідомляють на фб-сторінці департаменту енергетики, транспорту та зв'язку Вінницької міської ради.
“Сьогодні за 43 хвилини роботи до нас надійшло 3 скарги. Ось, наприклад, вінничанин звернувся по допомогу у вирішенні ситуації, яка виникла у нього під час проїзду в маршрутному таксі. Водій дав решту зі 100 - 80 грн, хоча повинен був дати 90. Цю скаргу я передаю у відповідну службу. Далі відповідальна особа виходить на зв’язок з заявником і водієм та займається розв'язанням цього питання. Ще одна скарга: маршрутне таксі мало прийти о 7:07 і до 7:30 його не було. Ми перевіряємо надані зведення, з’ясовуємо чи дійсно таке могло бути, та у разі підтвердження інформації щодо відхилення від розкладу руху маршрутного таксі, робимо усе, щоб така ситуація не повторювалась”, - розповіла центральний диспетчер ВТК Надія Іоніна.
Режим роботи диспетчерів центрального пункту позмінний з 9-ї до 21-ї години.
Центральний диспетчерський пункт здійснює здійснює велику кількість важливих функцій, серед яких:
Аби знати все про рідне місто, підписуйтесь на наш Telegram - канал https://t.me/mnb_vinn
«Кожен елемент системи великого підприємства ВТК надзвичайно важливий і вже багато років працює як частина злагодженого організму. Результатом цього є те, що робота громадського транспорту міста - одна із кращих в Україні. Це підтверджують і профільні фахівці, і самі вінничани, які брали участь у Всеукраїнському муніципальному опитуванні Міжнародного республіканського інституту — IRI Ukraine — 75% мешканців Вінниці позитивно оцінили міську транспортну інфраструктуру», - стверджують у дописі.
Читайте також:
У Вінницяміськтеплоенерго пояснили принцип нарахувань за МЗК