Новини

Щодоби центральний диспетчерський пункт транспортної компанії опрацьовує від 20 до 40 звернень вінничан

21 січня 2022, 17:13

Цей підрозділ керує усім транспортом на маршруті.

У центральному пункті працює чотири диспетчери. Вони ж опрацьовують усі скарги, звернення та побажання містян. Про це повідомляють на фб-сторінці департаменту енергетики, транспорту та зв'язку Вінницької міської ради.

“Сьогодні за 43 хвилини роботи до нас надійшло 3 скарги. Ось, наприклад, вінничанин звернувся по допомогу у вирішенні ситуації, яка виникла у нього під час проїзду в маршрутному таксі. Водій дав решту зі 100 - 80 грн, хоча повинен був дати 90. Цю скаргу я передаю у відповідну службу. Далі відповідальна особа виходить на зв’язок з заявником і водієм та займається розв'язанням цього питання. Ще одна скарга: маршрутне таксі мало прийти о 7:07 і до 7:30 його не було. Ми перевіряємо надані зведення, з’ясовуємо чи дійсно таке могло бути, та у разі підтвердження інформації щодо відхилення від розкладу руху маршрутного таксі, робимо усе, щоб така ситуація не повторювалась”, - розповіла центральний диспетчер ВТК Надія Іоніна.

Режим роботи диспетчерів центрального пункту позмінний з 9-ї до 21-ї години.

Центральний диспетчерський пункт здійснює здійснює велику кількість важливих функцій, серед яких:

  • оперативне управління рухом муніципального громадського транспорту;
  • керівництво диспетчерами, операторами, ревізорами, координування їхніх дій з питань регулярності та безпеки руху;
  • у випадку простоїв, затримок руху, технічних несправностей організація через лінійних працівників обхідного руху пасажирського транспорту підприємства;
  • вживання всіх заходів із негайного усунення наслідків пригод, затримок руху;

Аби знати все про рідне місто, підписуйтесь на наш Telegram - канал https://t.me/mnb_vinn


 

  • фіксація усіх випадків порушень руху і пригод на лінії, тривалості затримок руху, встановлення причини їх виникнення та винних осіб;
  • при несприятливих погодних умовах внесення оперативних змін в розклад руху;
  • погодинний облік рухомого складу на лінії;
  • надання своєчасної подачі додаткового рухомого складу на ділянки, що потребують збільшення інтенсивності перевезень;
  • облік скарг пасажирів на якість перевезення, які надходять від «Цілодобової варти», інформування по їх суті керівників підрозділів та контроль ходу і результатів розгляду ними таких заяв;
  • в нічний час закриття руху трамваїв, тролейбусів і автобусів на окремих ділянках по заявках інших служб і організацій, пов'язаних з ремонтом колії, контактної мережі й інших лінійних споруджень;
  • контроль роботи учбових і службових вагонів, тролейбусів, засобів технічної допомоги і рухомого складу, що знаходяться на обкатці.

«Кожен елемент системи великого підприємства ВТК надзвичайно важливий і вже багато років працює як частина злагодженого організму. Результатом цього є те, що робота громадського транспорту міста - одна із кращих в Україні. Це підтверджують і профільні фахівці, і самі вінничани, які брали участь у Всеукраїнському муніципальному опитуванні Міжнародного республіканського інституту — IRI Ukraine — 75% мешканців Вінниці позитивно оцінили міську транспортну інфраструктуру», - стверджують у дописі.

Читайте також:
У Вінницяміськтеплоенерго пояснили принцип нарахувань за МЗК

Поділитися :