На засіданні Комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку туризму Вінниці до 2030 року обговорили результати її реалізації та потенціал й проблеми розвитку туристичного продукту в регіоні в умовах воєнного стану.
Туризм – галузь, яка переживає найбільше трансформацій. Спочатку за часів COVID-19, тепер і під час війни, - пише на своїй ФЕйсбук-сторінці заступник міського голови Андрій Очеретний. Й зазначає, що ця сфера - значна частина економіки та рушій життя Вінниці. Тож у муніципалітеті зацікавлені в тому, щоб створювати цікавий та якісний продукт для людей.
Вінниця дуже багата та розвинута культурно. Ми маємо чимало музеїв, старовинних архітектурних споруд, багато мальовничих краєвидів та особливу атмосферу, що поєднує різні епохи і покоління, - йдеться у дописі пана Андрія.
Ще однією перевагою Вінниці заступник міського голови назвав її компактність.
Коли говорили з переселенцями про враження від життя у Вінниці, всі наголошують на зручності у пересуванні з точки А в точку В. І найголовніше в цьому аспекті те, що є куди їхати і на що дивитися, - каже він.
Водночас директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені зауважив, що з 24 лютого цього року головною цінністю людей стала безпека життя та здоров’я. І якщо раніше Місто ідей позиціювалось як місто з ідеями на вікенд і йшлося більше про індивідуальні подорожі, то зараз переміщення на великі відстані не є бажаним, а здійснюється здебільшого через вимушені обставини. Тому позиціювання Вінниці в нинішніх реаліях – гостинне місто затишку для пошуку рівноваги.
Заступник Вінницького міського голови Андрій Очеретний наголосив, що за перші вісім місяців 2022 року надходження від туристичного збору до бюджету громади склав 1 544 026 грн. Це на понад півмільйона більше, ніж за аналогічний період минулого року. А в цілому надходження від сфери туризму, гостинності і супутніх послуг до місцевого бюджету в першому півріччі 2022 року склали приблизно 30 млн грн, що відповідає рівню минулого року.
У Вінниці, як і в інших тилових містах України, з квітня повноцінно запрацювали заклади та сфера гостинності, відновилась діяльність більшості музеїв та активність гідів. А новостворений Офіс туризму Вінниці спільно з департаментом маркетингу міста та туризму організували понад півсотні різних екскурсій та заходів для психологічного розвантаження дорослих і дітей, цим самим сприяючи зайнятості надавачів туристичних послуг. Вінниця для багатьох стала відкриттям. Наше місто є привабливим своєю компактністю, зручністю, транспортом, можливостями, смачною кухнею... В нас є куди їхати, і є що показати. Ми всі усвідомлюємо, яким потужним є імідж України наразі в світі, тому я переконаний, що якраз туристична галузь має величезні перспективи і майбутнє, - вважає пан Андрій.
Директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені зазначив, що потрібно пропрацювати декілька сценаріїв подальших подій в країні та світі, і на основі цього аналізу внести корективи вже наступного року в роботу над розвитком різних форм туризму – адже всі вони повернуться до нас в мирній і квітучій Україні.