У планах - завершення реконструкції трамвайного полотна по вулиці Батозькій.
Як повідомляють у міській раді, 11 жовтня Швейцарське бюро співробітництва в Україні у співпраці з уповноваженим консультантом щодо реалізації проєкту «Цюріхський трамвай для Вінниці» – Rubi Bahntechnik та КП «Вінницька транспортна компанія» оголосило міжнародний тендер на закупівлю трамвайних рейок для завершення реконструкції трамвайного полотна по вулиці Батозькій за технологією «оксамитовий шлях».
Основною перевагою цієї технології є, майже, повна ліквідація стиків між коліями, що дасть змогу забезпечити відсутність стуку коліс. Це підвищить швидкість руху і комфорт для пасажирів. Також це дасть змогу зменшити зношення коліс трамвая та верхньої будови колії.
Нагадаємо, що роботи з реконструкції вулиці Батозької розпочались ще у липні 2021 року і мали завершитись у липні поточного року, але через повномасштабну агресію російської федерації та введення воєнного стану вони тимчасово призупинились, оскільки було обмежено фінансування місцевих програм. Через це не було можливості закупити трамвайні рейки для завершення реконструкції трамвайного полотна до Залізничного вокзалу.
У зв’язку з цим міська влада вирішила звернутись за допомогою до швейцарських партнерів. Після проведення переговорів, експертиз і погодження технічних характеристик Швейцарське бюро співробітництва в Україні оголосило міжнародний тендер на закупівлю трамвайних рейок.
"Через обмеження воєнного стану ми не мали можливість завершити реконструкцію трамвайного полотна на вулиці Батозькій, тому ми звернулись за допомогою до наших партнерів з Швейцарської Конфедерації. Після завершення всіх процедур закупки та передачі ми зможемо завершити роботи з реконструкції", – розповів директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
З тендером можна ознайомитись за посиланням
Варто зазначити, що співпраця Вінниці з Швейцарією у різних сферах триває вже 15 років. Наразі триває другий етап проєкту «Цюрихські трамваї» за яким Вінниця має отримати 35 трамваїв «Tram 2000». Нагадаємо, що під час першого етапу (2006-2011 роки) Вінниця отримала 116 трамвайних вагонів.