Документ сприятиме встановленню високого рівня обслуговування та сервісу в готельно-ресторанній сфері Вінниці з акцентом на особливій якості локального продукту
У повідомленні на сторінці "Вінницький стандарт гостинності" " у Facebook організатори проєкту зазначили, що над розробкою документу працювали власники (-ці) та топ-менеджери (-ки) закладів розміщення та харчування, а також маркетологи (-ні).
Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич. Додамо, стандарт розроблений в рамках проєкту «Вінницький стандарт гостинності. Реалізується Спілкою Підприємців Стіна за фінансування Урядом Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» та за підтримки Вінницької міської ради.
Наступного року заплановано підписання меморандуму амбасадорів і першопрохідців Вінницького стандарту гостинності. За цим послідує розробка чітких правил впровадження та моніторингу Вінницького стандарту гостинності, поява системи заохочень і просування, а також план щодо навчання і верифікації елементів стандарту включно з розробкою велкам-буків долучених закладів.
У разі дотримання стандарту заклад отримає відзнаку «Дружні до гостей / Guests Friendly» із логотипом Вінницького стандарту гостинності. Усі деталі та комунікацію можна відстежувати на сторінці проєкту «Вінницький стандарт гостинності» у Facebook.