Департамент маркетингу міста та туризму у співпраці з фахівцями інших профільних департаментів Вінницької міської ради започаткував цикл регулярних зустрічей з представниками туристичного бізнесу та сфери гостинності Вінниці.
На сайті міськради йдеться, що метою такої ініціативи є обговорення актуальних питань для готельєрів, рестораторів, гідів та туристичних компаній з експертами, а також посилення взаємодії між місцевими органами та бізнесом на користь розвитку Вінницької міської територіальної громади.
24 березня у Туристичному хабі Visit Vinnytsia відбулася перша така зустріч. Вона була ознайомчою: учасникам розповіли про взаємодію бізнесу й органів місцевого самоврядування у формуванні регуляторної політики: в яких сферах органи місцевого самоврядування можуть формувати регуляторну політику та які існують механізми участі бізнесу в підготовці регуляторних актів.
Про це детально розповіла запрошена експертка Наталія Рудик, заступниця начальника відділу підтримки бізнесу департаменту економіки і інвестицій.
«Найпростішими словами, регуляторні акти – це правила для бізнесу. Вони є на загальнодержавному рівні, а є на місцевому рівні. І в момент, коли регулювання ще не прийнято, ви можете подавати зауваження і пропозиції. Адже бізнес краще знає специфіку своєї сфери і що їй потрібно для розвитку відповідно до законодавства. Тому закликаю періодично стежити за офіційними каналами міської ради та її виконавчих органів, вивчайте плани регуляторної діяльності та проєкти регуляторних актів», – зазначила Наталія Рудик.
Другою спікеркою цієї зустрічі стала директорка департаменту фінансів Вінницької міської ради Наталія Луценко. Вона розповіла присутнім про місцеві податки і збори, які наповнюють бюджет нашої громади, про діючі пільги і зміни в оподаткуванні на період воєнного стану.
Третім був виступ директора департаменту маркетингу міста та туризму Олександра Вешелені. Він розповів про те, які зміни в екскурсійній, туристичній та готельній сферах заплановані в проєкті нової редакції Закону України «Про туризм», яку готують прийняти в другому читанні цьогоріч, зокрема про створення Єдиного туристичного реєстру, визначення розвитку внутрішнього та в’їзного туризму, запровадження сучасної термінології тощо.
Важливо, що це були не доповіді, а презентації експертів та відповіді на питання учасників. З матеріалами зустрічі можна ознайомитися за посиланням.
«Наступні наші зустрічі будуть присвячені важливим темам взаємодії з бізнесом. Наприклад, у квітні для готелів і ресторанів хочемо провести тренінг щодо туристичної привабливості Вінниці й регіону (що рекомендувати туристу на цей сезон). У травні плануємо з департаментом економіки і інвестицій познайомити з механізмами підтримки бізнесу в нашій громаді», , – пояснив Олександр Вешелені.