Серед іншого, фахівці органів соціального захисту перевіряють правильність призначення субсидії щодо відповідності поданих документів для її оформлення.
Вінничанам нема потреби звертатись за особистим призначенням субсидії на новий опалювальний період, оскільки він буде здійснений автоматично тим містянам, які отримували субсидії й раніше. Як зазначила в коментарі радіо «Місто над Бугом» Валентина Войткова, директорка департаменту соціальної політики Вінницької міської ради, наразі перерахунок здійснюється для 28 тисяч домогосподарств, і майже 25 тисячам господарств вже призначено нову субсидію. За її словами, при оформленні субсидії органи соціального захисту перевіряють дані, аби виключити неправдиву інформацію.
«Правильність призначення субсидії перевіряється працівниками Департаменту соціальної політики також ми працюємо із Міністерством фінансів України, від якого отримуємо інформацію щодо верифікації. Якщо людина перед тим як звернутися за призначенням субсидії за дванадцять місяців набула права власності або здійснила покупку - не повідомила, а це перевищує як п’ятдесят тисяч гривень, тому таке домогосподарство втрачає право на призначення субсидії. Саме тому ми працюємо і по списках верифікації й з органами пенсійного фонду і з фіскальною службою. Перевіряється склад сім’ї, тобто перевірка щодо правильності призначення субсидії проводиться фахівцями органів соціального захисту» - зауважила Валентина Войткова
Ці перевірки дозволяють виявляти недостовірні дані від громадян не на етапі отримання субсидії, а перед її призначенням. Нова процедура не вплине на терміни розгляду документів, - пояснила пані Валентина. Субсидія призначається в десятиденний термін з моменту надходження всіх необхідних документів, а в індивідуальних випадках – до 30 днів. Водночас Валентина Войткова відзначила, що в період продовження карантинних заходів прийом громадян здійснюється тільки за попереднім записом:
«Ми працюємо в умовах карантинних заходів на умовах попереднього запису. Але хочу сказати, якщо людина звертається у перше вона може надіслати документи як поштою, так і через web.portal Міністерства соціальної політики, але при цьому має бути електронний підпис заявника», додала Валентина Войткова.
Нагадаємо, що субсидія не призначається або ж скасовується, якщо заборгованість за житлово-комунальні послуги складає понад 3 місяці.