Новини

У Вінниці стартувала реєстрація на отримання фінансової допомоги для вимушених переселенців

14 червня 2023, 17:41

Отримати грошову допомогу можуть переселенці з 10 областей, а саме: Донецької, Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Луганської, Миколаївської, Сумської, Харківської, Херсонської та Чернігівської.

Як повідомляють на сайті Вінницької міської ради, надання багатоцільової фінансової допомоги для внутрішньо переміщених осіб, які тимчасово проживають у Вінниці, розпочне міжнародна гуманітарна організація CARE Ukraine спільно з департаментом соціальної політики ВМР.  

"Розмір допомоги на одного члена сімʼї складатиме 2220 грн на місяць. Підтримка передбачена на три місяці, але уся фінансова допомога виплачуватиметься одним платежем: 6660 грн на кожного члена сімʼї", - розповіла директорка департаменту соціальної політики Валентина Войткова.

Також зазначають, що зареєструватися на отримання допомоги можуть тільки внутрішньо переміщені особи, які проживають у Вінницькій громаді та відповідають наступним критеріям:

  • багатодітні родини, у складі яких троє та більше дітей до 18 років;
  • особи з інвалідністю (І-II група);
  • неповні сім’ї, в яких один дорослий (батько/матір) самостійно утримує та піклується про дитину чи дітей;
  • люди віком від 60 років;
  • родини, члени яких мають хронічні захворювання;
  • родини з вагітними жінками та жінками, які годують;
  • родини, які перемістилися протягом останніх 30 днів.

Реєстрація відбуватиметься: 3 14 по 16 червня, а також 19 по 23 червня, з 9:00 до 17:00

За адресами: м. Вінниця, пр. Космонавтів, 30 (УПСЗН, 2 поверх), вул. Замостянська, 7 (УПСЗН, 2 поверх)

Для реєстрації необхідні наступні документи:

  • паспорт громадянина України у ідентифікаційний код
  • довідка ВПО
  • свідоцтво про народження дітей
  • документи, що підтверджують статус (посвідчення, довідки про захворювання, інвалідність та інше)
  • банківські реквізити (IBAN номер)

Аналогічний перелік документів має бути сформований на кожного члена сімʼї.

 


Фото: Вінницька міська рада

Поділитися :