Новини

У Вінниці в рамках маркетингового дослідження опитали туристів про привабливість міста

12 листопада 2021, 17:17

400 гостей Вінниці розповіли про особливості перебування у місті, на основі чого було складено портрет і споживчі звички туристів.

Як повідомляють на фб-сторінці Департаменту маркетингу міста та туризму, його представники презентували результати муніципального опитування Міжнародного республіканського інституту та вивчення громадської думки «Особливості сприйняття міста Вінниці його мешканцями», а керівниця дослідницької агенції FAMA Мар’яна Малачівська-Данчак представила підсумки маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці.

З 20 по 29 серпня 2021 року фахівці розпитували 400 гостей Вінниці про особливості перебування у місті та дізналася багато про портрет і споживчі оцінки туристів, середній вік і доходи яких зросли в порівнянні з 2019 роком. З повним текстом дослідження можна ознайомитися тут.

Соціологи дослідницької агенції з'ясували, що 95% відвідувачів у Вінниці — внутрішні. Найчастіше до Вінниці приїздять гості з її області — таких 31%. На другому місці — жителі Києва та Київської області, таких 22%, на третьому місці — жителі Житомирщини (8%). У порівнянні з 2019 роком цього року у Вінниці побільшало туристів з Миколаївщини (5%) та Львівщини (3%). Натомість туристів з Хмельниччини стало менше.

За результатами дослідження, середньостатистичний турист залишає у місті приблизно 1200 гривень на добу.

Близько 48% респондентів, які у Вінниці вже не вперше, відчули позитивні зміни у місті, маючи на увазі чистоту, покращення стану доріг, розростання та оновлення міста, озеленення тощо. 26% відповіли, що місто змінилося у гіршу сторону, нарікаючи на проблеми з безконтактною системою оплати у громадському транспорті, погіршення стану доріг, засмічення прибережних зон та збільшення кількості заторів.

88% відвідувачів задоволені візитом до Вінниці і за 5-бальною шкалою в середньому оцінюють її атрибути в 4,11 бала. 85% відвідувачів стверджують, що повернуться до міста знову.

Також учасники зустрічі обговорили імідж міста у свідомості людей та стратегічних документах.

«Козацьке місто, місто-фронтир, самоврядне місто, місто над Бугом, Перлина Поділля, комфортне і європейське, Місто ідей - ці та інші маркери існують в свідомості людей різного віку та походження, в тому числі в інформаційних та історичних матеріалах, за ними Вінницю впізнавали впродовж десятиліть або навіть століть. Багато успішних речей, яких досягала Вінниця за останні роки, не з’являлися спонтанно, а спиралися на традиції формування сильної громади», — наголосив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.

Надалі усі дані та висновки детальніше обговорять у фокус-групах, проаналізують сильні та слабкі сторони й проблеми у позиціонуванні Вінниці на різні аудиторії. Також аналітика знадобиться тим, хто планує свої маркетингові активності, створюючи інформаційні матеріали та контент з промоції Вінниці.

Поділитися :