З них сім запровадив муніципалітет, решта – державні послуги.
Як повідомили на сайті міської ради, департамент соціальної політики міськради пропонує вінничанам замовити через інтернет 7 послуг, а саме:
- довідка про перебування/не перебування на обліку як отримувач субсидії;
- довідка про перебування/не перебування на обліку як отримувач адресних державних соціальних допомог;
- довідка про розмір державної соціальної допомоги;
- довідки про перебування/не перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
- довідка про право на пільгу при оплаті послуг лазень жителям Вінницької міської територіальної громади з низьким рівнем доходів, які не мають комунальних зручностей за місцем проживання;
- довідка громадянам, які оформили житлову субсидію про право користуватись пільгами при сплаті внеску до ЦФ "СЕРВМТГ" при укладенні договору про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів);
- взяття на облік на обслуговування Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Охочим скористатися цим переліком послуг потрібно зайти на сайт Вінницької міської ради та зареєструватися у розділі "Персональний кабінет".
"Ми постійно працюємо над підвищення якості обслуговування вінничан. Наразі ми надаємо загалом 87 послуг соціального спрямування. З них 11 – через електронні сервіси. Сім з цих послуг запроваджено департаментом, дві з яких надаємо з квітня цього року", – розповіла директорка департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Валентина Войткова.