Новини

Вінниччина має власний туристичний бренд

4 червня 2021, 11:37

Обрана айдентика побудована на інтуїтивно зрозумілих та простих елементах.

Бренд Вінниччини презентували на конференції 3 червня. Під час презентації голова Вінницької ОДА Сергій Борзов та президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга підписали договір про співпрацю у туристичній сфері. Як розповів Іван Ліптуга, для реалізації потужного туристичного потенціалу Вінниччини потрібна консолідація всіх зацікавлених сторін та системний підхід до створення туристичних продуктів та їх маркетингу.   

"Минулий рік ми присвятили сільському туризму, цей рік – міському. Кожний окремий напрямок і всі підвиди туризму (діловий, подієвий, гастрономічний, оздоровчий) потребують своїх комунікацій. Без цього далі неможливо розробляти туристичні продукти і їх правильно представляти як на національному, так і на міжнародному ринку", – розповів Іван Ліптуга.

Розробляли туристичний бренд Вінниччини протягом двох років. Загалом було 9 варіантів, з яких обрали один, який і презентували. Обрана айдентика побудована на інтуїтивно зрозумілих та простих елементах. Приміром, літера V є першою літерою назви регіону англійською, а також серце, яке можна побачити в географічних контурах області. Поєднання цих двох елементів створює графічну композицію, яка має декілька варіантів інтерпретацій для різних видів маркетингових комунікацій та просування кожного виду туризму. Завдяки розробленому символу планують підвищити туристичну впізнаваність Вінницької області серед українців.

"Місто Вінниця свого часу теж довго розробляв, але прийняв чудовий брендбук, який вже 2 роки використовується. І показав, можна сказати, один з найкращих прикладів використання брендингу серед українських міст", – додав Іван Ліптуга.

Брендбук – це відкритий для використання документ  для просування Вінниччини. Він буде розташований на офіційному сайті облдержадміністрації. Саме у брендбуці акцентується увага на тому, що Вінниця – місто ідей, можливостей, комфорту та подорожей.

Поділитися :