Новини

"Вінницька гостинність набирає виразніших смаків": борщ на вишнях та вишневі десерти стануть частиною стандарту гостинності

7 травня 2021, 12:43

Близько 20 закладів-амбасадорів Вінницького стандарту гостинності введуть спільні позиції в меню у вигляді страв з вишнями.

Як повідомили на фейсбук-сторінці Департаменту маркетингу міста та туризму, включення в меню страв з вишні може стати візитною карткою Вінниці. Обрати символ Вінницького стандарту гостинності допомогла дослідниця подільської кухні, гастрогідеса Олена Павлова.

"Візитною карткою Вінниці має бути саме вишня, тому що усюди за містом та на його околицях можна зустріти вишневі садки. Вони вже стали одним із символів Вінниці. А ще тому, що найбільший мікрорайон міста носить назву "Вишенька" на честь однойменної річки і легендарної садиби Миколи Пирогова; та й зрештою, вишня – універсальний продукт, що смакує незабутньо і до м’яса, і у солодощі, сушеними, в’яленими, мороженими, заспиртованими і вкритими шоколадом", – пояснила Олена Павлова.

Дослідниця презентувала рестораторам рецептури автентичних страв з вишень: драглі (десерт, схожий на італійську панакоту), малай (пиріг з кукурудзяного борошна) та борщ на вишні.

"Під час презентації від Олени Павлової ресторатори та готельєри обрали для меню своїх закладів борщ на вишні та вишневі драглі. Одну із цих страв або обидві скоро можна буде скуштувати у понад двадцяти вінницьких закладах, які стали амбасадорами першого в Україні міського стандарту гостинності", – розповіла очільниця ГО "Вінниця асоціація гостинності “ХлібСіль” Інна Кривешко.

Страви з вишні у свої меню вже у травні планують включити: ресторан Pasta e Vino, ресторація "Гостинний пан", історичний паб "Кінь у протигазі", кафе "Львівська цукерня", ресторан "Челентано", ресторан RICH, готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, ресторан "Трофей", ресторан Mont Blanc, ресторани "Батискаф 1.0", "Батискаф 2.0", "Бутлегер і Душечка", Red Zeppelin, Georgian Factory, "Лезгинка", "АССА", кав’ярні "Чорна кішка, Білий кіт", кондитерські "Батискаф sweets" і "Мус-Мус".

Ресторатори, які оберуть страви, отримають рецептури та калькуляційні карти унікальних страв, а оформити прикрашання зможуть на свій власний смак та відповідно до концепції закладу.

Фото: Фейсбук/Департамент маркетингу міста та туризму

Поділитися :