Під час проведення регіональних воркшопів з питань розвитку сфери туризму Вінниччина запропонувала одразу 10 пропрацьованих ідей, які можуть зацікавити різні аудиторії туристів: любителів активного відпочинку, гастро- та навіть ретродозвілля.
Як розповів в коментарі «Місту над Бугом» директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені, проведення регіональних воркшопів ініціювала Національна туристична організація України.
Спочатку представники сфери туризму прослухали теоретичний матеріал від експертів, а потім, протягом десяти днів розробляли нові пропозиції у вигляді тематичних турів на основі туристичних локацій, атракцій та послуг своїх областей. Вінниччина запропонувала одразу 10 пропрацьованих ідей, які можуть зацікавити різні аудиторії туристів: любителів активного відпочинку, гастро - та навіть ретро дозвілля.
«Саме орієнтуючись не тільки на внутрішнього, але й на в'їздного туриста, формували на основі туристичної стратегії й тих продуктів які вже або як пакет послуг або як повноцінні тури, пропонуються вінницькими туроператорами та екскурсійними бюро. Десять найбільш цікавих, найконкурентніших туристичних продуктів у різних напрямках туризму. Зокрема, культурно-історичного, гастрономічного, активного, екологічного, а також медичного та ділового і це насправді невичерпний список того, що може запропонувати Вінниця і область туристам. Однак ми відчуваємо, що у новому сезоні, двадцять першому році саме вони можуть вистрелити в контексті нашої культурної історії, історії різних етнічних спільнот, надзвичайно цікавих гастрономічних локацій і дегустаційних точок на виробництвах. Тобто загалом це те чим поправу може пишатись Вінниця і Вінниччина туристична», - наголосив Олександр Вешелені.