На випадок таких ситуацій вінницькі ліфти продовжуюють обладнувати системою безпровідної диспетчеризації. На сьогодні вона встановлена у понад третині підйомників міста.
Як інформують у міській раді, завдяки системі безпровідної диспетчеризації городяни, які «застрягли» в підйомниках, можуть напряму звернутися до диспетчерів обслуговуючого підприємства, не використовуючи мобільний зв’язок, який не завжди доступний в кабіні підйомника.
«Ця функція особливо актуальна зараз, коли ризик опинитися в знерухомленому ліфті зростає через відключення електроенергії, – каже директор департаменту житлового господарства Вінницької міської ради Роман Фурман. – Відповідно, якщо підйомник обладнаний системою безпровідної диспетчеризації, людина натискає на кнопку зв’язку з диспетчером і той направляє до неї аварійну бригаду».
За його словами, за минулий тиждень лише до “Вінницяміськліфт” надійшло 226 заявок про застрягання пасажирів в ліфтах. Тому вінничанам варто бути уважнішими і при користуванні ліфтами зважати на графіки відключень електроенергії.
Оперативні новини – у ТГ-каналі МНБ: mnb_vinn
Цього року, за умови не погіршення ситуації в країні, департамент житлового господарства планує капітально відремонтувати 7 ліфтів.
«В рамках проведення капремонтів цих підйомників вони будуть облаштовуватися і системою безпровідної диспетчеризації, – каже Роман Фурман. – Разом з тим, співвласники, при бажанні та фінансовій спроможності, мають можливість самостійно замовити послугу з встановлення цієї системи у своєму ліфті, не чекаючи проведення його капітального ремонту. Для цього потрібно звернутися до управлінської компанії що обслуговує будинок або ж до підприємства, що обслуговує їх ліфт».