Мозок - це не просто нейронна мережа, це мережа мереж. У мозку 5,5 петабайт інформації – це три мільйони годин перегляду відеоматеріалу. Триста років безперервного перегляду! Це відповідь на запитання, чи не перевантажимо ми мозок, якщо ми споживатимемо «зайву» інформацію. ... А сьогодні мова про соціальні мережі як джерела інформації.. У 1999 році сили НАТО завдали удару по Югославії. Мабуть, це був останній випадок, коли інформація про конфлікт надходила традиційним чином. Трьома шляхами. Перший – офіційні повідомлення державних органів. Другий – традиційні ЗМІ. Третій — чутки від людей, які в усний чи письмовий спосіб самі передавали відомості з місць про події, очевидцями яких вони виявилися. Відзначу важливий для розуміння факт. Бомбардування хоч і йшли майже в прямому ефірі, але все ж таки це були цілком конкретні репортажі від професійних журналістів, а відео знімалося професійними операторами. З якого часу соціальні мережі почали активно замінювати офіційні засоби масової інформації? Чому люди почали віддавати перевагу в отриманні інформації соціальним мережам, а не офіційним ЗМІ? Моніторинг регіональних каналів соцмереж. Які висновки? Про це у розмові.