Таблички та наліпки "Тут впроваджується Вінницький стандарт гостинності" свідчать про особливі принципи взаємодії з гостем, викладені у "8 кроках до серця гостя".
Це створення комфорту, демонстрація закоханості в рідне місто та готовність допомогти, ‒ розповів "Місту над Бугом" директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені. Візуальні маркери вирізнятимуть ці заклади з-поміж інших і привертатимуть увагу гостей. Наразі таблички і наліпки вже отримали кафе "Львівська цукерня", ресторани "Челентано", "Трофей" та "Gagarin". На черзі й інші амбасадори.
"Таблички і наліпки з написом "Тут впроваджується Вінницький стандарт гостинності" ‒ це перший етап для комунікації з самими закладами-амбасадорами "Вінницького стандарту гостинності" зі своєю аудиторією. Насправді це є більш декларативна річ. Ці відзнаки дійсно додають статусу самому закладу, але це додає і більше відповідальності і персоналу, і керівництву готелів, ресторанів, кав'ярень, які зобов'язалися впроваджувати "8 кроків до серця гостя", ‒ зауважив Олександр Вешелені.
Незабаром заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі "Вінницького стандарту гостинності", а з наступного року проходитимуть перевірку та в разі дотримання стандарту отримають відзнаку "Дружні до гостей / Guest Friendly". Усі деталі та анонси заходів можна відстежувати на сторінці проєкту "Вінницький стандарт гостинності" у Facebook.
"Упродовж цього року на основі тих освітніх заходів, які вже були проведені, і також з додаванням нових цікавих страв у меню закладів з елементами вишні, ці наші заклади будуть в першу чергу працювати на свій імідж. Далі вони розроблять т.зв. велкамбуки, тобто невеличкі посібники для свого персоналу. У них йтиметься про те, як зустрічати, спілкуватись з гостем. А вже наступного року на основі велкамбуків відбуватиметься верифікація стандарту гостинності. Тоді вже інші, об'єктивні ознаки отримають заклади, дружні до гостей", ‒ додав Олександр Вешелені.
"Вінницький стандарт гостинності" був розроблений минулого року в рамках однойменного проєкту, реалізованого спілкою підприємців "Стіна". Над створенням стандарту працювали власники та топменеджери закладів розміщення (готелі, хостели та апартаменти) та харчування, а також маркетологи. Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич.
Після цього два десятки закладів сфери гостинності міста виявили бажання впроваджувати зазначені стандарти обслуговування у своїх ресторанах та готелях, що було закріплено Меморандумом у березні 2021 року. У ньому йдеться, зокрема, про те, що підписанти спрямовуватимуть свою діяльність на впровадження міського стандарту та досягнення впізнаваності вінницької гостинності в Україні та світі, зокрема через спільні освітні та маркетингові заходи.