Вінниця ― перше місто в Україні, яке впровадить відповідний стандарт, що відображатиме культуру, історію та ритм життя міста над Бугом.
Як інформують на фейсбук-сторінці міської ради, Вінницький стандарт гостинності розробили минулого року. Проєкт має на меті надати інструменти росту малого та середнього підприємництва Вінниці у сфері туризму й гостинності за рахунок удосконалення продуктів, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.
Над розробкою Вінницького стандарту гостинності працювали маркетологи, власники та топменеджери закладів розміщення й харчування. Презентація документа відбулась наприкінці минулого року, одразу після чого низка закладів сфери гостинності міста виявили бажання підписати меморандум про впровадження зазначених стандартів обслуговування у своїх ресторанах та готелях.
Офіційне підписання меморандуму про впровадження Вінницького стандарту гостинності відбулось вчора, 3 березня. Його амбасадорами стали близько двадцяти закладів: ресторан Pasta e Vino, ресторація «Гостинний пан», історичний паб «Кінь у протигазі», кафе «Львівська цукерня», ресторан «Челентано», ресторан RICH, готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, ресторан «Трофей», готель «Франція», ресторан Mont Blanc, апартаменти Smart Apart, ресторани «Батискаф», Red Zeppelin, Georgian Factory, «Лезгинка», «АССА», кав'ярні «Чорна кішка, Білий кіт», кондитерські «Батискаф sweets» і «Мус-Мус».
"Підписання цього меморандуму ― це про здорову конкуренцію, коли заклади об'єдналися заради спільної мети ― впровадження Вінницького стандарту гостинності. Ми нове місто у тому, що стосується туристів, тому спільно будемо робити все, щоб у нас було якомога більше задоволених гостей", ― прокоментував керівник ресторану "Лезгинка" Вадим Тхоржевський.
До основних складових Вінницького стандарту гостинності є перелік цінностей його носіїв, увага до деталей:
"Вінниця ― легке, комфортне й затишне місто. І в нього є всі конкурентні переваги й передумови, щоб відійти від старих моделей спілкування у сфері гостинності та побудувати нову сервіс-комунікацію з туристом. Наше місто першим в Україні наважилося впроваджувати міський стандарт гостинності, який відображатиме нашу культуру, історію, ритм життя", ― зазначила очільниця Вінницької асоціації гостинності "ХлібСіль" Інна Кривешко.
Амбасадори вінницької гостинності планують втілити спільні маркетингові й освітні заходи, спрямовані на покращення взаємодії з клієнтами, популяризацію туристичних продуктів Вінницької міської територіальної громади, організації робочих процесів та впровадження стандартів діяльності.
"Спільні освітні заходи, реалізовані в рамках запровадження Вінницького стандарту гостинності, дозволять нам підвищити якість обслуговування та сервісу у наших закладах. У нас є величезний потенціал для розвитку. Унікальна вінницька гостинність і унікальний сервіс дозволять нам збільшити кількість туристів та підвищити прибутки. Ми сподіваємося, що про нашу гостинність скоро будуть говорити по всій Україні", ― зауважив директор готелю "Франція" та ресторану Mont Blanc Дмитро Муляр.
Вже незабаром відбудеться перший освітній захід з впровадження Вінницького стандарту гостинності для власників та керівників закладів за участі експертки Оксани Марусич. Участь у ньому зможуть взяти не лише підписанти меморандуму, а й представники інших закладів сфери гостинності міста. Після цього заходу учасники зможуть вирішити, чи хочуть вони приєднатися до меморандуму, оскільки він продовжує бути відкритим для підписання.
Упродовж 2021 року заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі Вінницького стандарту гостинності, а з наступного року проходитимуть перевірку та в разі дотримання стандарту отримають відзнаку «Дружні до гостей / Guest Friendly». Усі деталі та анонси заходів можна відстежувати на сторінці проєкту «Вінницький стандарт гостинності» у Facebook.