Новини

"Доступність для всіх": у Вінниці відкрили 7 інклюзивних груп у дитячих садочках

16 листопада 2020, 15:29

Наразі у садочках Вінниці діє 36 інклюзивних груп, у яких виховують 67 дітей з особливим інклюзивними потребами. 

Як ідеться на сайті Вінницької міської ради, у листопаді в місті запрацювали 7 інклюзивних груп у дитячих садочках. Їхня кількість зростає відповідно до потреб населення. Наразі 25 садочків комунальної власності з 55-ти у Вінниці мають інклюзивні групи. Загалом зараз у міських садочках діє 36 таких груп, у яких виховують 67 дітей з особливим освітніми потребами. 

Як розповіла головний спеціаліст відділу дошкільної освіти та обліку дітей департаменту освіти міської ради Ірина Любчак, щоб оформити дитину до садочку, її батькам спочатку потрібно звернутись до інклюзивно-ресурсного центру. У Вінниці діє два таких центри: ІРЦ №1 знаходиться за адресою вул. Келецька, 59. Спеціалісти 2-го ІРЦ наразі працюють на базі спеціальної загальноосвітньої школи I-II ступенів, що по вул. Келецькій, 107. До кінця року другий центр переїде до нового приміщення - на вул. Замостянську, 51.

«Спеціалісти інклюзивно-ресурсного центру проведуть для дитини психолого-педагогічну оцінку та вирішать, чи має вона особливі освітні потреби. Якщо так, то батькам потрібно написати письмову заяву у дитячий садок. Для таких дітей буде проводитись ряд корекційних занять з психологом, коректором, логопедом, дефектологом та реабілітологом. Також у інклюзивних групах працюватимуть асистенти вчителів», – розповіла Ірина Любчак.

Додамо, окрім інклюзивних груп у садочках, у Вінниці з'являються інклюзивні класи в загальноосвітніх школах. Завдяки цьому діти з особливими освітніми потребами мають змогу спілкувались з однолітками та брати участь у житті школи. Так, із 37  закладів загальної середньої освіти уже в 25 створили інклюзивні класи. Наразі в закладах освіти Вінницької територіальної громади навчається 240  дітей з особливими освітніми потребами. У порівнянні з минулим роком їхня кількість збільшилась на 46 %.

Поділитися :