Чому так трапляється і як виправити ситуацію.
КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" розповіли про це на своїй фб-сторінці.
«Такі нарахування з’явились у зв’язку з тим, що Ви забули подати показники з лічильників гарячої води і Вам було нараховано за послугу відповідно до показників загальнобудинкового приладу обліку або по нормативу, з урахуванням кількості прописаних осіб», - йдеться в дописі.
Аби знати все про рідне місто, підписуйтесь на наш Telegram - канал https://t.me/mnb_vinn
Якщо забули передати вчасно показники лише один раз (за минулий місяць), то виправити ситуацію можна так:
Але якщо показники не передавали кілька місяців, для їх коригування необхідно обов’язково викликати контролера:
Нагадуємо, подавати показники необхідно з 25 по останнє число щомісяця.
Читайте також:
У Вінниці на лінії випустили восьмий тролейбус власного виробництва