Новини

На "Вінницяміськтеплоенерго" пояснили походження платіжок з нарахуваннями за гарячу воду

16 грудня 2021, 12:24

Чому так трапляється і як виправити ситуацію.

КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" розповіли про це на своїй фб-сторінці.

«Такі нарахування з’явились у зв’язку з тим, що Ви забули подати показники з лічильників гарячої води і Вам було нараховано за послугу  відповідно до показників загальнобудинкового приладу обліку або по нормативу, з урахуванням кількості прописаних осіб», - йдеться в дописі.


Аби знати все про рідне місто, підписуйтесь на наш Telegram - канал https://t.me/mnb_vinn


Якщо забули передати вчасно показники лише один раз (за минулий місяць), то виправити ситуацію можна так:

  • за номерами телефонів кол-центру: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (робочий час з понеділка по п‘ятницю, з 8:00 до 17:00);
  • через Viber за номером (098) 160-54-44;
  • у чат-боті в Telegram тут або наберіть у пошуку в Telegram ВМТЕ.

Але якщо показники не передавали кілька місяців, для їх коригування  необхідно обов’язково викликати контролера:

  • за номерами телефонів кол-центру: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (робочий час з понеділка по п‘ятницю, з 8:00 до 17:00),
  • залишивши онлайн-заявку для виклику контролера тут.

Нагадуємо, подавати показники необхідно з 25 по останнє число щомісяця.

Читайте також:
У Вінниці на лінії випустили восьмий тролейбус власного виробництва

Поділитися :