Рейтинг уклали на основі статистики за 6 місяців цього року, отриманій завдяки інноваційним елементам туристичної навігації.
Як ідеться на сайті Vinnytsia.city, попри надважкі умови для туризму по всій країні, гості Вінниці та новоприбулі зберігають інтерес до пізнання цікавих локацій і пам’яток. Найпопулярнішим за статистикою сканувань навігаційних табличок MoreInfo є Національний музей-садиба Пирогова, на другому місці – Вежа Артинова. Також у ТОП-5 об’єктів увійшли Церква-некрополь Миколи Пирогова, фонтан “Сонячна система” і Спасо-Преображенський кафедральний собор.
Загалом за перше півріччя 2022 року було 1264 сканування QR-кодів усіх 20-ти об’єктів туристичної навігації #МістоІдей, що лише на кілька сотень менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Серед гостей нашого міста, як і раніше, переважають кияни (315). Однак багато сканувань робили люди з Харкова, Дніпра, Чернігова і Київщини.
Стосовно ж іноземців – тут падіння надзвичайно велике, приблизно в п’ять разів менше сканувань у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
За словами засновника проєкту “Moreinfo” Михайла Дьомшина, цікаво й те, що люди почали довше затримуватися на окремих об’єктах.
“Загалом уся статистика, у порівнянні з минулими етапами, стала значно більшою по всьому. Якщо у лютому в нас було дуже сильне падіння, на рівні “ковідного” травня 2020, коли оголосили локдаун (лютий просів на 40% відносно січня), то до кінця березня було +25% і далі кількість сканувань пішла на підвищення (+120% в квітні). Статистика останніх двох місяців більша десь на 20% в середньому по тенденції всієї статистики, – розповів Михайло Дьомшин.