Документ планують затвердити до середини 2022 року.
Як ідеться на фейсбук-сторінці Департаменту маркетингу міста та туризму, перше засідання робочої групи відбулось вчора, 21 вересня. До неї увійшли представники медіа, креативних агенцій, профільних підрозділів міської ради, комунальних та приватних підприємств, навчальних закладів та громадських організацій.
На першому засіданні обговорили досвід попередньої галузевої стратегії, затвердженої у червні 2018 року. Попри пандемію і карантин, у результаті її впровадження протягом трьох років у Вінниці вдалось сформувати позитивний інвестиційний і туристичний імідж міста, внаслідок чого потік туристів зріс на 30%. Також, за словами заступника міського голови Андрія Очеретного, результатом втілення стратегії стала побудова нових індустріальних парків, збільшення інвестиційного рейтингу міста, затвердження брендбуку Вінниці та поява профільного департаменту маркетингу міста та туризму.
"Не секрет, що саме статус найкомфортнішого міста в Україні, яке ми з 2015 року вже всьоме підряд підтверджуємо шляхом незалежного опитування мешканців, дав стимул розробці однієї з перших серед українських міст Маркетингових стратегій. Нагадаю, що тоді цей процес тривав близько двох років і відбувався за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Наші партнери допомогли по-свіжому подивитися на Вінницю як "товарний знак", "знак якості", з яким пов’язаний ряд асоціацій та бажань – тобто дослідити місто інструментами маркетингу", – зауважив Андрій Очеретний.
Також робоча група опрацювала дорожню карту зі створення нового документа, який планують розробити і затвердити до середини 2022 року. Для того аби чіткіше сформулювати цілі майбутньої маркетингової стратегії, у Вінниці проводять кілька досліджень щодо сприйняття міста і його бренду різними цільовими групами. Про одне з них – "Сприйняття Вінниці її мешканцями" – "Місто над Бугом" повідомляло раніше.
"У комунікації з інвесторами, мешканцями і туристами вагому роль відіграє саме маркетинг, через який пропонуються унікальні та незабутні враження, досвід і можливості. Подорож за враженнями та безліч ідей для натхнення – саме це пропонує сучасному туристу Вінниця, яка з кожним сезоном все більше розширює свою унікальну пропозицію. Завдання нової маркетингової стратегії – мультиплікувати наш бренд, позиціонування та ключові меседжі міста і охопити цим більше людей, щоб спонукати їх обирати Вінницю – для життя, подорожі чи ведення бізнесу", – розповів директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександра Вешелені.