Ключова мета семінару – забезпечити якісне зростання сервісу вінницьких закладів відповідно до розробленого у 2020 році Вінницького стандарту гостинності.
Як повідомляють на Офіційному туристичному сайті міста, 18 лютого у Вінниці відбудеться семінар «Як створити додану вартість закладу гостинності через сервіс». Його проведе експертка з сервісу та якості Оксана Марусич.
Учасникам події розповідатимуть, як забезпечити якісне зростання сервісу закладів у відповідності до розробленого у 2020 році Вінницького стандарту гостинності. На нього запрошуються представники готелів, ресторанів, кафе та інших закладів, пов’язаних з гостинністю.
"Оксана Марусич – одна з найбільш авторитетних експерток з сервісу та якісного обслуговування в Україні, сертифікована міжнародна бізнестренерка. Більше 30 років працює у сфері продажів та понад 17 років займається тренерською діяльністю, спеціалізуючись на підвищенні якості обслуговування клієнтів та створенні унікального стилю сервісу. Допомагає успішним командам будувати сервісне бачення та народжувати філософію сервісу", – зазначають в анонсі.
Семінар триватиме упродовж цілого дня і складатиметься з двох модулів: перший орієнтований на власників і керівників закладів, другий – на персонал.
Організатори події: ГО «Вінницька асоціація гостинності ХлібСіль» та департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.
Перший модуль. «Свідоме керування сервісом» (9:30-14:30)
Другий модуль. «Сучасний погляд на гостинність» (15:00-19:30)
Семінар відбудеться 18 лютого в концертхолі Mont Blanc (вул. Соборна, 34). Взяти участь можна за попередньою реєстрацією (у формі потрібно вказати учасників від закладу на кожен модуль): https://forms.gle/GCSpN48uqH84afAX8