Його розробили для покращення взаємодії громадян із міською радою.
Як інформують на фейсбук-сторінці міської ради, чат-бот СВОЇ кілька місяців працюватиме в тестовому режимі. За цей час розробники будуть опрацьовувати відгуки вінничан та вдосконалювати роботу сервісу.
Щоб користуватись чат-ботом СВОЇ, достатньо мати на смартфоні Viber або Telegram. Спеціальний додаток завантажувати не потрібно. Актуальні посилання та QR-коди для підключення до сервісу можна знайти за посиланням.
Чат-бот містить чотири блоки: "Послуги", "Я+Влада", "Моє місто", "COVID-19".
У блоці "Послуги" громадяни можуть дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАП чи знайти, як замовити послугу онлайн. Cеред доступних сервісів – замовлення різних документів (витягу про земельну ділянку, довідки про відсутність судимості, довідки з реєстру нерухомості, послуги єМалятко, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо).
Діалог боту покроково надає інформацію про порядок та умови отримання послуг залежно від конкретної ситуації (вік, громадянство, де видані документи – підконтрольна Україні чи ні територія), які можуть впливати на умови, вартість та строки надання послуг.
Блок "Я+Влада" дозволяє написати звернення до ЦНАП, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади. Варто зазначити, що чат-бот має прямий зв’язок із порталом електронної демократії E-DEM, до якого підключений Вінницька міська рада.
Блок "Моя громада" є довідником інформації про місцеві заклади та служби, останні новини та події у Вінниці. У цьому розділі існує можливість ознайомитись з новинами міста (за промовчуванням підключено новини з сайтів міськради та "Моя Вінниця").
Також завдяки чат-боту вінничани можуть дізнатися, як зареєструватися на вакцинацію і де протестуватись на COVID-19.
Додамо, Сервіс впроваджується Вінницькою міською радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується урядом Швейцарії.