Сума надходжень у міський бюджет цьогоріч складає майже 1,9 мільйона гривень.
Про це повідомляють на фб-сторінці департаменту маркетингу міста та туризму. Сьогодні директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені представив звіт про підсумки туристичного сезону-2021 Вінницької міської територіальної громади.
У зв’язку з пандемією з’являються та стають популярними альтернативні формати подорожей. Зокрема, відпочинок у стилі citybreak (2–3 денні поїздки у інше місто). Вінниця – одне з міст, які найбільше підходять для такого формату.
«Якщо дивитися на прогнози 2021 року, то надходження туристичного збору перевершили всі наші сподівання, тому що ми очікували близько 1,5 мільйона, а натомість станом на 1 грудня маємо 1 816 000 і є сподівання, що до кінця року наблизимося до 2 мільйонів так, як це було у 2019 році. Зрозуміло, що ставка туристичного збору щороку збільшується внаслідок збільшення мінімальної заробітної плати, але в перерахунку на ночівлі - це теж ріст у 62%. Тому ми бачимо, що в цифровому вигляді вдвічі більший туристичний збір, але за туристичними потоками ми потроху повертаємося до допандемійних показників», - розповів "Місту над Бугом" Олександр Вешелені.
У 2021 році у Вінниці запустили такі проекти, як:
Аби знати все про рідне місто, підписуйтесь на наш Telegram - канал https://t.me/mnb_vinn
Багато уваги було приділено розвитку, консолідації та співпраці профільного середовища:
Активно використовувалися різноманітні інструменти маркетингу та промоції міста:
Серед планів 2022 року, для втілення яких запущено підготовку уже в цьому році – завершення реконструкції приміщення та відкриття Туристичного хабу, створення Офісу туризму Вінниці, втілення нових туристичних проєктів та проведення заходів у нових форматах.