Новини

У Вінниці надходження від туристичного збору зросли вдвічі

6 грудня 2021, 11:41

Сума надходжень у міський бюджет цьогоріч складає майже 1,9 мільйона гривень.

Про це повідомляють на фб-сторінці департаменту маркетингу міста та туризму. Сьогодні директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені представив звіт про підсумки туристичного сезону-2021 Вінницької міської територіальної громади.

У зв’язку з пандемією з’являються та стають популярними альтернативні формати подорожей. Зокрема, відпочинок у стилі citybreak (2–3 денні поїздки у інше місто). Вінниця – одне з міст, які найбільше підходять для такого формату.

«Якщо дивитися на прогнози 2021 року, то надходження туристичного збору перевершили всі наші сподівання, тому що ми очікували близько 1,5 мільйона, а натомість станом на 1 грудня маємо 1 816 000 і є сподівання, що до кінця року наблизимося до 2 мільйонів так, як це було у 2019 році. Зрозуміло, що ставка туристичного збору щороку збільшується внаслідок збільшення мінімальної заробітної плати, але в перерахунку на ночівлі - це теж ріст у 62%. Тому ми бачимо, що в цифровому вигляді вдвічі більший туристичний збір, але за туристичними потоками ми потроху повертаємося до допандемійних показників», - розповів "Місту над Бугом" Олександр Вешелені.

У 2021 році у Вінниці запустили такі проекти, як:

  • двоповерховий екскурсійний автобус,
  • ексклюзивне меню з вінницьким гастросимволом – вишнею,
  • оригінальні формати екскурсій,
  • нові активності у садибі Миколи Пирогова,
  • запуск Подільського шляху святого Якова,
  • активізація заходів на Території Sun,
  • аграрна виставка Agro Vinnytsia та інші.

Аби знати все про рідне місто, підписуйтесь на наш Telegram - канал https://t.me/mnb_vinn


Багато уваги було приділено розвитку, консолідації та співпраці профільного середовища:

  • впровадження Вінницького стандарту гостинності,
  • проведення тематичних форумів та навчань,
  • організація бізнес-бранчу міського голови з рестораторами міста,
  • проведення першого конкурсу кухарів у Вінницькій МТГ,
  • підписання меморандуму з Національною туристичною організацією України,
  • виступи на професійних подіях туристичної галузі,
  • організація архітектурного конкурсу «Коцюбинський вдома»,
  • розробка концепції нової туристичної навігації,
  • розробка нової Маркетингової стратегії, у рамках якої проведено маркетингове дослідження туристичної привабливості Вінниці.

 

Активно використовувалися різноманітні інструменти маркетингу та промоції міста:

  • ведення digital-платформ про туристичну пропозицію Вінниці,
  • співпраця з тревел-блогами та публікації у тематичних виданнях,
  • проведення промотуру для туристичних операторів,
  • організація промолокацій на Дні міста Вінниці,
  • презентація Вінниці на туристичних виставках у Києві та Львові, фестивалі «Мандруй Україною» та міжнародній гастроярмарці Foire de Dijon у Франції.

 

Серед планів 2022 року, для втілення яких запущено підготовку уже в цьому році – завершення реконструкції приміщення та відкриття Туристичного хабу, створення Офісу туризму Вінниці, втілення нових туристичних проєктів та проведення заходів у нових форматах.

Поділитися :