Це перший крок до впровадження першого в Україні міського стандарту гостинності.
Як йдеться на Фб-сторінці Вінницького стандарту гостинності, так заклади стали амбасадорами спільного проєкту Департаменту маркетингу міста та туризму та ХлібСіль "Вінницька асоціація гостинності". Ці таблички та наліпки засвідчують те, що:
- Працівники закладу дотримуються восьми кроків гостинності, які покликані створювати позитивний імідж не лише самого закладу, а й усієї Вінниці, роблячи місто більш привабливим для туристів та комфортнішим для мешканців.
- Персонал закладів постійно проходить тренінги, які дозволяють зробити обслуговування якіснішим: розуміти психологію гостя, вибудовувати з ним грамотний діалог, залишати лише приємні враження, аналізувати реакції та впроваджувати сучасні моделі сервісу.
- У більшості закладів можна замовити страви з особливого вишневого меню, розробленого у рамках проєкту, про яке «Місто над Бугом» повідомляло раніше. Серед них можна знайти як автентичні подільські частування, так і сучасні авторські розробки.
Згодом заклади, які будуть дотримуватися всіх взятих зобов’язань, отримають нові відзнаки — «Дружні до гостей / Guests Friendly».