Новини

У Вінниці стартує тестування нових сфітлофорів на площі Гагаріна

2 жовтня 2020, 17:22

Фахівці з питань безпеки дорожнього руху шукатимуть технічні можливості для розв'язання проблеми перевантаження в'їзду на перехрестя  Гагаріна із вулиці Соборна на 10-15%. 

Тестування площі Гагаріна розпочнеться третього жовтня. Це пов’язано з певними технічними питаннями, які наразі вирішуються. Про це в коментарі "Місту над Бугом" повідомив  Сергій Чернов,  в. о директора комунального підприємства «СМЕД організації дорожнього руху (ОДР)».

«Поки, що там доробляють пандус, трохи завадили погодні умови. Якщо все буде добре, скоріш за все увімкнеться завтра або у неділю. Найбільш завантажений напрямок у нас з Соборної на Пирогово» - пояснив Сергій Чернов

За словами Сергія Чернова, попри заборону транзитного руху по вул. Соборна з 6:00 до 22:00, за результатами аналізу трафіку, який на сьогодні існує, очікується перевантаження в'їзду на перехрестя  Гагаріна із вулиці Соборна на 10-15%, оскільки значна частка водіїв ігнорує дану заборону.  Тому у процесі тестування будуть вивчати інтенсивність руху, трафік, завантаженість як  вдень так вночі, та, за необхідності, режим роботи світлофорів буде скориговано для зменшення затримок на найбільш навантажених напрямках, зазначив Сергій Чернов.

"Скажімо так, будуть певні незручності, але між дев'ятнадцяти ДТП в рік і маленькою затримкою тривалістю одна хвилина почекати зеленого світла, я думаю, що краще таки цю хвилину зачекати. В першу чергу буде звертатись увага не на потік машин, а на пропускну здатність напрямків. Можливо десь буде зайвий час, який можна буде прибрати й надати напрямкам, які не встигають, або більш навантажені, ось це буде тестування». – розповів Сергій Чернов.

Тестування триватиме від двох тижнів до місяця.  Відзначимо, що в ході пошуку рішення по зменшенню аварійності розглядався варіант організації кругового руху (кільця),  але  наявність трамвайних колій, а також значна кількість автобусів та тролейбусів у потоці транспорту роблять дане рішення недоцільним, крім того, при круговому русі не вирішується питання безпечних пішохідних переходів перед входом в Центральний парк.

 

Поділитися :