З'ясували, що круговий рух не збільшує, а, навпаки, зменшує пропускну здатність перехрестя.
Як ідеться на фейсбук-сторінці міської ради, за результатами моделювання звичайний круговий рух, а також вдосконалений варіант типу "турбокарусель" не збільшують пропускну здатність вузла через високу теперішню інтенсивність потоків транспорту та пішоходів. Навпаки, круговий рух зменшує пропускну здатність перехрестя.
"Оптимальним рішенням для підвищення пропускної здатності перехрестя вулиць Київська, Чорновола, Стрілецька є світлофорне регулювання в комплексі зі створенням острівців безпеки, додаткових смуг на перехресті, зменшенням площі перехрестя (між стоп-лініями), каналізування правоповоротних потоків та безконфліктним пофазним роз’їздом. Рішення також передбачає створення зручних велопереїздів та збільшення площі ділянок озеленення", – розповів директор КП "Агенція просторового розвитку" Максим Кравчук.