До нового маршруту 15А «Вишенька-Вінницький підшипниковий завод» додали 9 зупинок. Ним курсуватиме два тролейбуси.
Тож відсьогодні вінничанам, які мешкають на вул. Зулінського біля колишнього підшипникового заводу, буде зручніше доїхати до Муніципального ринку, а звідти – до залізничного вокзалу.
Маршрут тролейбусу №15, який раніше курсував до Муніципального ринку, подовжили до кінцевої зупинки «ВПЗ». Щоб його запустити, не довелося прокладати нову контактну мережу. Вулицями Батозькою та Липовецькою їздитимуть два нових тролейбуси «VinLine» з автономним ходом, які цього року виготовила Вінницька транспортна компанія. Нині маршрут тестують, аби визначити насиченість пасажиропотоку. Як розповів директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко, додатково по маршруту встановили 9 зупинок.
Цьогоріч заплановано зібрати ще сім тролейбусів «VinLine» які зможуть їздити на автономному ходу в тому числі. Сьогодні ці тролейбуси мають автономний хід 20 км і відповідно зібравши ці тролейбуси, постало питання, куди їх запустити, щоб по максимуму використати їх можливості. Опрацювали ті маршрути, які є, вирішили маршрут №15 продовжити, додавши №15А, щоб з'єднати з ВПЗ зі всією частиною. Щоб люди, якщо їм треба на вокзал, могли скоротити час поїздки, - пояснив Михайло Луценко.
Вінницька транспортна компанія виготовила 8 тролейбусів VinLine з автономним ходом, ще п’ять планують укомплектувати до кінця року. Це дозволить покращити транспортне сполучення віддалених мікрорайонів міста, шляхом продовження тролейбусних маршрутів. Випуск на нову лінію тролейбусів «VinLine» підвищить мобільність вінничан та зменшить навантаження на контактну мережу. У тролейбусах встановлені штанги, які при сході не коротять лінію та не виключають підстанцію. Окрім того, тролейбуси низькодолі, зазначили у транспортній компанії.
Ці тролейбуси також зроблені таким чином, що сюди встановлені агрегати, які гарно себе зарекомендували: компресор, який вдвічі менше продукує шуму, в салоні є точки для зарядки мобільних телефонів. Цей тролейбус зроблений таким чином, щоб його було легко, обслуговувати, ремонтувати та експлуатувати. А пасажирам зручно користуватись, - додав директор ВТК.
Під час виїзної наради міський голова Сергій Моргунов протестував подовжений тролейбусний маршрут 15А та доручив облаштувати посадкові павільйони на новому напрямку. Сергій Моргунов зокрема зазначив, що у місті працюють над покращенням інфраструктури та мобільності в районі підшипникового заводу, оскільки поряд є приєднана Десна, куди раніше вже спрямували муніципальні автобуси.
Зараз ми працюємо над тим, щоб покращити транспортне сполучення з віддаленими районами нашої громади. Це системні, комплексні рішення, які передбачені у Стратегії розвитку громади на наступні 10 років. Окрім того, реалізація проєкту «VinLine» — це робочі місця для вінничан, підтримка нашої транспортної компанії. Ми системно працюємо, щоб громадський транспорт у Вінниці був найкращим і найкомфортнішим, — додав мер Вінниці.
Також неподалік кінцевої зупинки на вул. С. Зулінського встановили світлофор, облаштували регульований пішохідний перехід. Це дасть можливість мешканцям цього мікрорайону безпечно переходити вулицю, а тролейбусам - безперешкодно здійснювати розворот.