Новини

У Вінниці затвердили проєкт стратегії розвитку туризму

11 вересня 2020, 12:56

Це перший галузевий стратегічний документ міста до 2030 року, розроблений за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги ПРОМІС. Він визначить напрямок розвитку туризму у Вінниці на найближчі 10 років.

 

 За повідомленням міськради,  до процесу написання стратегії з липня 2019 року долучились представники та представниці туристичної сфери Вінниці, які працювали над розробкою SWOT-аналізу, візією, стратегічними напрямами, новими туристичними продуктами й проектами. Також перелік проектних ідей могли наповнювати самі вінничани й вінничанки у форматі відкритого збору та туристичного хакатону.

Нещодавно завершилися громадське обговорення та громадські слухання стратегії. 

10 вересня,  проект Стратегії розвитку туризму м. Вінниці до 2030 року був винесений на чергове засідання виконкому Вінницької міської ради. Його представив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені. За його словами, стратегія створена з метою формування позитивного іміджу міста Вінниці, покращення якості життя та діяльності як мешканців міста, так і гостей через поліпшення бізнес-клімату, культурної привабливості, якості міського середовища, в тому числі туристичних об’єктів та локацій, активізації інвестиційних процесів, впровадження інновацій, підвищення конкурентоспроможності місцевих підприємств. 

«Серед основних напрямків формування туристичних продуктів пріоритетним є розвиток культурно-пізнавального, гастрономічного, ділового й освітнього, а також активного й екологічного туризму відповідно до конкурентних переваг міста Вінниці: багатої історії, творчого середовища та вигідного географічного розташування з особливим природним та урбаністичним ландшафтом. Заходи цієї оперативної цілі включають розробку нових маршрутів та екскурсійних програм, проведення різноманітних тематичних заходів і фестивалів, посилення промоції подільської кухні  в закладах харчування, увагу до інтеркультурної спадщини міста, - зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму Оелксандр Вешелені. - Не менш важливу роль приділено підвищенню якості та сервісу через навчальні програми, розвиток підприємництва та налагодження комунікації гравців туристичного ринку».

Реалізація Стратегії передбачає, що в рамках стратегічного партнерства влади, громади та бізнесу кожна сторона зможе знайти своє місце, свої інтереси та долучитися до розвитку міста, збільшення економічного ефекту від туризму та дієвого маркетингу Вінниці як туристичної дестинації, відомої в Україні та за її межами.

 

Поділитися :

Останні новини

Жодна багатоповерхівка у Вінниці офіційно не готова до опалювального сезону

23 вересня 2020, 17:02

У Вінниці відбудеться дводенний форум молодіжних ініціатив 

23 вересня 2020, 16:20

На вінницькому заводі «Електричні системи» вироблятимуть комплектуючі до MERCEDES С-класу

23 вересня 2020, 15:43

Пішов із життя поважний вінничанин Олександр Сухомовський

23 вересня 2020, 15:21

У Вінниці патрульні спільно з оперативниками затримали трьох підозрюваних у вчиненні розбою

23 вересня 2020, 12:51

У Вінниці відбудеться громадське обговорення програми розвитку туризму міської ОТГ на 2021-2023 роки

23 вересня 2020, 10:58

У Вінниці чотири шкільні проєкти переможці отримають кошти від фонду «Об'єднання»

23 вересня 2020, 09:57

Вінницький обласний центр служби крові закликає містян стати донорами крові

22 вересня 2020, 17:35

Міжнародний джазовий фестиваль у Вінниці відбудеться, проте з певними обмеженнями

22 вересня 2020, 16:08

У Вінниці муніципальними програмами підтримки заохочують містян створювати ОСББ

22 вересня 2020, 15:22
Всі новини