Вони пройшли сертифікацію, випробування та підготовку до експлуатації. Тож готові до роботи.
Це 12-метровий тролейбус польського виробництва, 2011 року виготовлення, має низький рівень підлоги, 34 місця для сидіння, облаштований місцем для розташування крісел колісних, відкидним пандусом, кондиціонером.
Низькопідлоговими та енергоощадними тролейбусами замінять застаріли радянські моделі ЗіУ.
Більше новин – у нашому ТГ-каналі: mnb_vinn
Нагадаємо, перші люблінські тролейбуси почали надходити до Вінниці ще наприкінці грудня минулого року. Згодом стало відомо про поставку 10 тролейбусів”Solaris”.
Як розповів в ефірі Міста над Бугом директор КП «Вінницька транспортна компанія Олександр Нечаєв, у «Вінницькій транспортній компанії» оновлюють тролейбусний парк. Запуск декількох тролейбусів «ВінЛайн» виробництва ВТК трохи покращив ситуацію; втім, глобальне завдання – повністю позбавитись морально і технічно застарілих тролейбусів радянського виробництва потребує більш ґрунтовних рішень. Тож у співпраці із нашими польськими партнерами, Вінниця закупила 20 сучасних енергоощадних тролейбусів «Соляріс Тролліно», які повністю відповідають технічним та соціальним вимогам наших пасажирів.
Ми витратили певний час на фарбування, оснащення валідаторами, на інформаційно-технічну адаптацію цих машин під умови роботи на маршрутах Вінниці – і сьогодні перші 10 машин виїхали на дороги обласного центру - сказав Олександр Нечаєв.
Тролейбуси курсуватимуть 3,4 і 5 маршрутами. Загальна вартість усіх 20 тролейбусів – понад 30 мільйонів гривень. На цьому поповнення парку громадського транспорту Вінниці не припиняється: зі Швейцарії очікуються нові трамвайні вагони.