Спільнота туризму й гостинності Вінниці кожного дня робить усе можливе, щоб найзаповітніше бажання про Перемогу збулось якомога скоріше. Одним із головних проєктів з перших тижнів повномасштабного вторгнення для департаменту маркетингу міста та туризму стала організація роботи Гуманітарного хабу “Вінниця”, ініційованого Вінницькою міською радою та Фондом громади "Подільська громада". Офіс туризму Вінниці, що запрацював у 2022-му наперекір воєнним випробуванням, впродовж сезону встиг провести понад сотню екскурсій, підсилити роботу двох колекційних музеїв, а ще створити спільну платформу вінницьких майстринь і майстрів BYVI. Навіть у цю непросту пору ми говорили про розвиток туристичної пропозиції міста - презентували концепцію нової туристичної навігації, допомагали в зйомках відеоблогу, випустили першу вінницьку гастромапу і масштабно провели вже четверті Дні європейської спадщини у Вінниці. Про ці та інші моменти непростого туристичного року розповів Олександр Вешелені - директор департаменту маркетингу міста та туризму ВМР в ефірі першого Вінницького мультимедійного проєкту «Час Змін» з Олегом Семком.