Французи відзначили смак вінницького борщу та дерунів.
Цьогоріч події виповнилося 100 років, тому вона має масштаб і розголос. Щорічно її відвідують 160 000 гостей, водночас це економічний форум №1 в регіоні, а також потужний майданчик для пошуку постачальників і обміну досвідом. Серед запрошених країн поряд з Італією, Індією, Канадою та Ірландією є і Україна, представлена стендом UA Taste.
Вінниця вперше долучилася до участі у гастрономічному ярмарку, про це «Місто над Бугом» повідомляло раніше. Свою продукцію представили – Винний дім Гігінеішвілі, ТМ «Солодка мрія», гончарна майстерня «Етночари», Вінницька харчосмакова фабрика та вінницька крамниця «Наливки зі Львова». До участі у культурно-діловому обміні долучились також підприємці з Вінницького клубу ділових людей. За словами Андрія Очеретного , заступника міського голови, французи високо оцінили продукцію українських виробників:
«В цілому стенд справив дуже позитивне враження на французів, вони не бачили подібного, тому що ірландці представляли зі своєї продукції виробництво шерсті, в них воно дуже популярне, італійці традиційно показували сири, вино, канадійці були більше спрямовані на м’ясні вироби, у тому числі з бізона, а в нас були от такі види продукції, які з Вінниці представлені, а також були черкаські вишиванки, закарпатські ковбаси, солодощі зі Львова. Окремо відзначимо вінницьке вино від «Винного дому Гігінеішвілі», сомельє і гості, які спробували це вино, високо його оцінили», - каже пан Андрій.
Відвідувачів виставки також пригощали стравами української кухні. Французи відзначили смак вінницького борщу та дерунів, - додав Андрій Очеретний:
«На окрему увагу заслуговує кухня, яку ми представили. В першу чергу борщ, він сподобався абсолютно всім, дуже приємно це відзначати. Друге – це деруни. Їм сподобалися наші деруни, вони брали добавку. А також вареники з вишнею. Можу однозначно сказати, що стримано віднеслися до національного стратегічного продукту №1 – сала. Тому що, мабуть, все ж таки сало та вино абсолютно не гармонують, якщо їх поєднувати», - поділився заступник міського голови.
Співпраця Вінниці з містом Діжон триває з 2019 року і участь у такій виставці дає ще більший поштовх для розвитку бізнесу. Для Вінниці це гарна нагода заявити про себе як місто, де виробляють якісні та смачні продукти. А підприємці повернуться додому з новим досвідом і новими контактами, важливими для ділового партнерства.